Obsah kurzu
1 deň:
» komunikačné zručnosti potrebné pri vedení rozhovorov
» neverbálna komunikácia – zhrnutie základných vedomostí a doplnenie si nových vedomostí
» verbálna komunikácia – druhy otázok, spôsob ich kladenia a ich využitie v jednotlivých typoch rozhovorov, paralingvistika
» komunikačné techniky – asertivita, sumarizácia, parafrázovanie a využitie v kontexte vedenia rôznych druhov rozhovorov
» práca v skupinách aj jednotlivo
» praktický nácvik vedenia rozhovoru, práca so sebareflexiou
» identifikácia potrieb pre svoj rozvoj v uvedenej oblasti
2.deň:
» hodnotiaci rozhovor
» spôsob vedenia rozhovoru
» štruktúra rozhovoru a záznam
» základné zásady vedenia rozhovoru
» nácvik vedenia rozhovoru
» výstupný rozhovor
» ako pracovať s negatívnymi emóciami prepúšťaných zamestnancov
» mapovanie dôvodov výpovede zo strany zamestnanca
» disciplinárne konanie
» ako sa pripraviť na rozhovor
» vedenie rozhovoru
» tvorba plánu ďalšieho rozvoja
Cieľová skupina
Tréning je určený zamestnancom personálnych útvarov a manažérom, ktorí realizujú hodnotiace, výstupné či disciplinárne pohovory. Ďalšou skupinou, pre ktorú je tréning pripravený sú náboroví zamestnanci a zamestnanci personálnych útvarov, ktorí majú skúsenosti s vedením pohovorov, len si ich potrebujú doplniť o vedomosti z uvedenej oblasti, overiť si ich rozsah, prípadne tréningom skorigovať svoje zručnosti.
Lektori:
Mgr. Dagmar Sliacka
Kurz je spojený s pobytom:
nie