Obsah kurzu
Čo zažijete?- Spoznáte základné komunikačné chyby a spôsoby ako sa im vyhnúť- Identifikujete si svoje slabé miesta v asertívnej komunikácii a riešení konfliktov- Precvičíte si vlastné problémové komunikačné situácie- Získate účinné tipy a návody na ich odstránenie- Dozviete sa ako najlepšie komunikovať s jednotlivými typmi osobností- Ako účinne a správne kritizovať a kritiku prijímať- Zistíte ako správne odhadnúť emócie a postoje, ako správne identifikovať správanie druhých a následne doladiť vlastnú komunikáciu aby bola podporná a efektívna.
Obsah:- Zmysel, východiská a prínos asertívnej komunikácie a správania v medziľudských vzťahoch, umenie presadiť sa- Základné komunikačné typy a spôsoby komunikácie s nimi- Asertívne práva a asertívne techniky a ich využitie pri riešení konfliktov a problematických situácií na pracovisku- Ako môžeme zvýšiť našu úspešnosť v komunikácii s okolím- Čo blokuje našu komunikáciu- Signály klamania- Ako povedať nie správnym spôsobom- Vyjadrenie kritiky a vlastného názoru- Umenie efektívneho počúvania- Riešenie problémov z praxe
Tréningom nadobudnuté znalosti a zručnosti Vám pomôžu:- Nadobudnúť väčšiu sebadôveru- Dôveryhodnejšie pôsobiť na druhých- Zlepšiť porozumenie doma i v práci- Konštruktívne zvládnuť hádku i konflikty- Úspešne sa ubrániť manipulácii
Lektori:
Ing. Ľubica Karetková
Kurz je spojený s pobytom:
nie