Obsah kurzu
Ide o nadstavbový tréning, ktorý nie je zameraný na klasické predajné techniky ale na psychológiu predaja, zlepšenie kondície obchodníkov a ich komunikácie s klientom. Tréning pomôže predajcom a obchodníkom zbaviť sa strachu, podporiť svoje silné stránky, zvýšiť sebadôveru a zlepšiť psychickú odolnosť v náročných situáciách.
Čo účastníci absolvovaním tréningu získajú:
» Nadobudnú väčšiu istotu pri komunikácii so zákazníkom a plnení svojich úloh
» Posilnia si svoju sebadôveru, presvedčivosť sebaprezentácie a zmapujú si vlastný potenciál
» Uvedomia si vlastné nedostatky pri komunikácii a naučia sa techniky ako ich eliminovať
» Posilnia svoje silné stránky v komunikácii a odhalia priestor na zlepšenie
» Naučia sa porozumieť reakciám a správaniu okolia, ale aj seba samého
» Absolvujú videotréning s účinnou spätnou väzbou – teoretické vedomosti overia v praxi – problémové situácie riešia na základe naučených techník s následnou analýzou
» Zdokonalia svoje zručnosti v zvládaní kritických situácií a náročných zákazníkov
» Lepšie spoznajú jednotlivé osobnostné typy a spôsoby ako s nimi jednať
» Pripravia si vlastné akčné plány ďalšieho rozvoja
Obsah školenia:
→ Sebapoznanie – preskúmanie vlastného potenciálu pomocou testov a iných techník,
→ Sebaocenenie a sebadôvera – kde sa dnes nachádzam a ako sa môžem podporiť, z čoho mám obavu,
→ Práca s očakávaniami – svojich a svojich klientov,
→ 7 základných univerzálnych túžob,
→ Motivácia seba a druhých,
→ Komunikácia – reakcia pod tlakom, typológia manipulátorov, zvládanie námietok,
→ Nácvik zručností a riešenie problémov z praxe účastníkov,
→ Príprava vlastného akčného plánu.
Lektorka Mgr. Dagmar Sliacka:
Vyštudovala FF UK v Bratislave, odbor psychológia a vo svojej odbornej príprave sa venovala témam najmä z oblasti ľudských zdrojov, psychológie, personalistiky a Assessment / Development Center. Počas svojej profesionálnej dráhy pôsobila v rôznych pozíciách ako metodik, lektor, senior konzultant a neskôr aj na manažérskych pozíciách, či už ako vedúca oddelenia ľudských zdrojov v sektore printových médií a tiež ako riaditeľka personálneho odboru v sektore bankovníctva. Medzi oblasti, ktorým sa venuje je nábor a výber, adaptácia, vzdelávanie, rozvoj, hodnotenie a motivácia zamestnancov. V lektorskej činnosti sa zameriava na rôznorodé témy, či už z oblasti HR procesov, rozvoj soft skills, komunikácie, obchodných aj manažérskych zručností, prípravy uchádzačov o zamestnanie, alebo aj na prípravu manažérov na proces Outplacementu a pod.
Cieľová skupina
Tréning je určený pre všetkých tých, ktorých hlavnou náplňou práce je komunikácia s klientom: obchodníkov, pracovníkov zákazníckeho servisu, pracovníkov telemarketingu, prepážkových pracovníkov, marketingových pracovníkov
Lektori:
Mgr. Dagmar Sliacka
Kurz je spojený s pobytom:
nie