Články: Pre študentov
O projekte

Manažment reklamácii – ako efektívne odpovedať na reklamácie a sťažnosti zákazníkov prostredníctvom

Organizátor kurzu: BPM Slovakia s.r.o.
Manažment reklamácii – ako efektívne odpovedať na reklamácie a sťažnosti zákazníkov prostredníctvom
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava III
27.03.2018
Bratislava III
09:00-14:00
Bratislava III
Bojnická 3
Business Center Matador
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

http://www.bpm-educat.com/seminar/detail/365-manazment-reklamacii-ako-efektivne-odpovedat-na-reklamacie-a-staznosti-zakaznikov-prostrednictvom-emailu-a-listov

Cieľ kurzu

Obsah seminára: 
 1. Emailová a poštová komunikácia so zákazníkom – zrkadlo povesti a identity spoločnosti
- Corporate Identitiy versus vybavovanie reklamácií
- Stanovenie firemných pravidiel a procedúr vybavovania sťažností
- Špecifickosť emailovej a listovej komunikácie 
- Autentickosť odpovede zákazníkovi
- Gramatická a formálna správnosť emailovej a listovej komunikácie 
2. Psychológia nespokojného zákazníka 
- Čo očakávajú sťažujúci sa zákazníci
- Dôležité frázy, ktoré upokoja nespokojných zákazníkov
- Ako reagovať na neoprávnené reklamácie a ako povedať „nie“ bez straty zákazníka- Ako zvládnuť zvlášť ťažkých zákazníkov 
3. Ďalšie pravidlá efektívneho postupu pri emailovej a poštovej komunikácii– Obsahová analýza textu, určenie podstaty reklamácie, prijatie pisateľa
sťažnosti- Efektívne spôsoby kontroly gramatiky a formálnej správnosti emailov a listov
- eliminácia základných chýb vstupnej – iniciačnej fázy komunikácie so zákazníkom- Tipy a návody na úvodné formulky, štruktúra odpovede- Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka 4. Best Practice – praktické návody a užitočné informácie - detailná analýza emailovej a poštovej
odpovede na reklamáciu   

Lektorka:  Ing. Ľubica Karetková   – riaditeľka poradenskej spoločnosti BPM Slovakia, s.r.o.  V oblasti vzdelávania dospelých pôsobí už 20 rokov.  Rozvíja a tvorí nové vzdelávacie projekty zamerané na rozvoj a zlepšenie komunikačných zručností, posilnenie zdravého sebavedomia a uvedomenia si vlastných síl a potenciálu rozvoja.[u][/u]

Lektori:

Ing. Ľubica Karetková 

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 


Podobné kurzy

Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
Používanie autorských diel na internete
0 hodnotení

Seminár je zameraný na právne aspekty používania autorských diel na internete, udeľovania súhlasu na použitie vo forme licenčnej zmluvy a súvisiace otázky vyhľadávania legálneho obsahu a..

BPM Slovakia s.r.o.
Praktické otázky vymáhania súdnych rozhodnutí v občianskom súdnom konaní
0 hodnotení

Postavenie súdneho exekútora a predpoklady na výkon funkcie súdneho exekútora, Zodpovednosť súdneho exekútora, Návrh na vykonanie exekúcie, Exekučné tituly, Účastníci konania, Súčinnosť..

BPM Slovakia s.r.o.
Určovacie žaloby a premlčanie podľa Obchodného a Občianskeho zákonníka
0 hodnotení

Druhy súdnych konaní Určovacie žaloby Naliehavý právny záujem Preklúzia Premlčanie podľa Občianskeho zákonníka Premlčanie podľa Obchodného zákonníka Diskusia JUDr. Pavel..

BPM Slovakia s.r.o.
Zobratiť všetky...