Články: Pre študentov
O projekte

Manažment reklamácii – ako efektívne odpovedať na reklamácie a sťažnosti zákazníkov prostredníctvom

Organizátor kurzu: BPM Slovakia s.r.o.
Manažment reklamácii – ako efektívne odpovedať na reklamácie a sťažnosti zákazníkov prostredníctvom
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
01.08.2017
Bratislava III
22.11.2017
Bratislava III
09:00-14:00
Bratislava III
Bojnická 3
Business Center Matador
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

http://www.bpm-educat.com/seminar/detail/295-manazment-reklamacii-ako-efektivne-odpovedat-na-reklamacie-a-staznosti-zakaznikov-prostrednictvom-emailu-a-listov

Cieľ kurzu

Obsah seminára: 
 1. Emailová a poštová komunikácia so zákazníkom – zrkadlo povesti a identity spoločnosti
- Corporate Identitiy versus vybavovanie reklamácií
- Stanovenie firemných pravidiel a procedúr vybavovania sťažností
- Špecifickosť emailovej a listovej komunikácie 
- Autentickosť odpovede zákazníkovi
- Gramatická a formálna správnosť emailovej a listovej komunikácie 
2. Psychológia nespokojného zákazníka 
- Čo očakávajú sťažujúci sa zákazníci
- Dôležité frázy, ktoré upokoja nespokojných zákazníkov
- Ako reagovať na neoprávnené reklamácie a ako povedať „nie“ bez straty zákazníka- Ako zvládnuť zvlášť ťažkých zákazníkov 
3. Ďalšie pravidlá efektívneho postupu pri emailovej a poštovej komunikácii– Obsahová analýza textu, určenie podstaty reklamácie, prijatie pisateľa
sťažnosti- Efektívne spôsoby kontroly gramatiky a formálnej správnosti emailov a listov
- eliminácia základných chýb vstupnej – iniciačnej fázy komunikácie so zákazníkom- Tipy a návody na úvodné formulky, štruktúra odpovede- Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka 4. Best Practice – praktické návody a užitočné informácie - detailná analýza emailovej a poštovej
odpovede na reklamáciu   

Lektorka:  Ing. Ľubica Karetková   – riaditeľka poradenskej spoločnosti BPM Slovakia, s.r.o.  V oblasti vzdelávania dospelých pôsobí už 20 rokov.  Rozvíja a tvorí nové vzdelávacie projekty zamerané na rozvoj a zlepšenie komunikačných zručností, posilnenie zdravého sebavedomia a uvedomenia si vlastných síl a potenciálu rozvoja.[u][/u]

Lektori:

Ing. Ľubica Karetková 

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac?
Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 


Podobné kurzy

Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
Používanie autorských diel na internete
0 hodnotení

Seminár je zameraný na právne aspekty používania autorských diel na internete vrátane súvisiacich otázok vyhľadávania legálneho obsahu, ochrany vlastných autorských diel, prepojenia autorskoprávnej..

BPM Slovakia s.r.o.
Praktické otázky vymáhania súdnych rozhodnutí v občianskom súdnom konaní
0 hodnotení

Postavenie súdneho exekútora a predpoklady na výkon funkcie súdneho exekútora, Zodpovednosť súdneho exekútora, Návrh na vykonanie exekúcie, Exekučné tituly, Účastníci konania, Súčinnosť..

BPM Slovakia s.r.o.
Určovacie žaloby a premlčanie podľa Obchodného a Občianskeho zákonníka
0 hodnotení

Druhy súdnych konaní Určovacie žaloby Naliehavý právny záujem Preklúzia Premlčanie podľa Občianskeho zákonníka Premlčanie podľa Obchodného zákonníka Diskusia JUDr. Pavel..

BPM Slovakia s.r.o.
Zobratiť všetky...