Emocionálna inteligencia v manažmente a obchode
Organizátor kurzu: BPM Slovakia s.r.o.
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
dohodou
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
http://bpm-educat.com/kontakt[u][/u]
Keďže vo väčšine profesií je
potrebné okrem odborných kvalít, inteligencie mať aj vysoký stupeň empatie, je
schopnosť vnímať a rozpoznať vlastné a cudzie pocity a vhodne
ich použiť vo svojom myslení a konaní nevyhnutná na efektívne manažovanie
vzťahov v osobnom i pracovnom živote, na lepšie riadenie ľudí
i uzatváranie obchodov. Podľa súčasných vedeckých záverov je emocionálna inteligencia
dokonca dôležitejšia pre samotný život a jeho kvalitu ako IQ inteligencie.
Ciele: na seminári si účastníci
zdokonalia svoje komunikačné schopnosti
vyjadriť emócie jasným a bezpečným spôsobom, prakticky sa zapoja do
skupinových cvičení, prostredníctvom ktorých sa naučia ako používať svoje
vlastné pocity, pocity druhých a empatiu k zlepšeniu vzťahov nielen k druhým doma a na pracovisku,
ale predovšetkým k sebauvedomovaniu si vlastných silných stránok
a hodnôt.
Obsah:
- ·
Empatia
voči sebe a iným, emocionálna inteligencia, rozdiel IQ a EQ - ·
Zaobchádzanie
s vlastnými pocitmi, práca s vlastnými emóciami - ·
Pochopenie
okolia a druhých ľudí, naslúchanie, rozvíjanie empatie - ·
Ciele
a osobná vízia ako nástroj cieľavedomého života, motivácia seba a iných - ·
Zvládanie
vzťahov na pracovisku - ·
Nástroje
na rozvoj emocionálnej inteligencie - ·
Redukcia
stresu, transformácia negatívnych emócií - ·
Rola
emócií v manažmente a obchodovaní
[u][/u]
Empatia
voči sebe a iným, emocionálna inteligencia, rozdiel IQ a EQ
Zaobchádzanie
s vlastnými pocitmi, práca s vlastnými emóciami
Pochopenie
okolia a druhých ľudí, naslúchanie, rozvíjanie empatie
Ciele
a osobná vízia ako nástroj cieľavedomého života, motivácia seba a iných
Zvládanie
vzťahov na pracovisku
Nástroje
na rozvoj emocionálnej inteligencie
Redukcia
stresu, transformácia negatívnych emócií
Rola
emócií v manažmente a obchodovaní