Trendy v online marketingu | Webinár
Organizátor kurzu: Inspire Academy
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
26.01.2021
18:00
Prihlás sa
O kurze
Kontakt
Obsah kurzu
Aj tá najkrutejšia doba praje pripraveným! Dnes, viac ako kedykoľvek predtým, môže úroveň efektivity online marketingu zachrániť či pochovať vaše podnikanie. Rok zmien pretavil všetky radosti a strasti nášho života z analógu do digitálu a zamiešal kartami aj v oblasti reklamy, ktorá si vyžaduje nové nasadenie inovatívnosti, vynaliezavosti a kreativity. Odložte preto na chvíľu koncepty a algoritmy a príďte načerpať inšpiráciu pre vašu novoročnú marketingovú stratégiu od tých najpovolanejších. Trendy v online marketingu pre rok 2021 nám priblížia Michal Pastier z agentúry Zaraguza, Peter Šebo z PS:Digital a Matúš Lovás z Visibility.
Hostia budú pútavo rozprávať o: Zaraguza / Michal Pastier (Group Creative Director / Co-owner)
Minimalizmus a zjednodušovanie v marketingu - Nečakaným trendom posledných mesiacov je upratovanie marketingovej komunikácie. Burger King predstavil zjednodušenú vizuálnu identitu. Firmy zavádzajú jeden symbol značky namiesto komplikovaných manuálov. Výrobcovia sekajú počet produktov, aby komunikovali len tie podstatné. Aj keď minimalizmus odchádza z našich interiérov, marketéri ho práve objavujú a funguje im.
PS: Digital / Peter Šebo (Founder & CDO)
Viac ako 2020! - V roku 2021 bude všetkého viac, neznamená to však iba dobré správy. Na jednej viac používateľov online, viac e-commerce, viac technológií, no na strane druhej aj viac privacy a chaosu na internete. Aj taký bude podľa mňa rok 2021.
Visibility / Matúš Lovás (Managing Director)
Online bezpečnosť na vlásku - Všade sa o tom hovorí, ale málokto poriadne vie ako to je. Hoaxy, konšpirácie, využívanie a obmedzovanie dát, ochrana osobných údajov a mnohé iné nástrahy onlinu budú číhať v roku 2021 nielen na marketérov oveľa viac, ako predchádzajúce roky. Na čo si dať pozor a ako sa na to pripraviť?
Minimalizmus a zjednodušovanie v marketingu - Nečakaným trendom posledných mesiacov je upratovanie marketingovej komunikácie. Burger King predstavil zjednodušenú vizuálnu identitu. Firmy zavádzajú jeden symbol značky namiesto komplikovaných manuálov. Výrobcovia sekajú počet produktov, aby komunikovali len tie podstatné. Aj keď minimalizmus odchádza z našich interiérov, marketéri ho práve objavujú a funguje im.
Viac ako 2020! - V roku 2021 bude všetkého viac, neznamená to však iba dobré správy. Na jednej viac používateľov online, viac e-commerce, viac technológií, no na strane druhej aj viac privacy a chaosu na internete. Aj taký bude podľa mňa rok 2021.
Online bezpečnosť na vlásku - Všade sa o tom hovorí, ale málokto poriadne vie ako to je. Hoaxy, konšpirácie, využívanie a obmedzovanie dát, ochrana osobných údajov a mnohé iné nástrahy onlinu budú číhať v roku 2021 nielen na marketérov oveľa viac, ako predchádzajúce roky. Na čo si dať pozor a ako sa na to pripraviť?