Psychológia nákupných rozhodnutí
Organizátor kurzu: Inspire Academy
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
16.03.2021
18:00
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Limitovaná edícia! Posledný kus na sklade! Pozor, tento produkt má v košíku ešte xy ľudí! Tiež ste už niekedy neodolali a pod podobným nátlakom spáchali otázne finančné rozhodnutie? Stalo sa vám, že ste niečo proste museli mať a nevedeli ste si logicky zdôvodniť prečo? Zaujíma vás, na základe čoho si človek vyberie jeden produkt z milióna ďalších? A čo sa vlastne v našej mysli deje, keď nakupujeme? Na niektoré otázky je tradičná ekonómia krátka. Teória, že si človek vždy racionálne vyberie produkt, ktorého klady a pridaná hodnota prevážia jeho cenu, totiž zabúda do úvahy brať tú najdôležitejšiu premennú - naše emócie! Silu ľudskej iracionality úspešne využívajú marketingové oddelenia všetkých známych značiek, naučte sa to aj vy! Spoznajte vplyv psychiky na naše nákupné rozhodnutia, v prednáške skúseného manažéra a konzultanta, Viktora Kostického. Spoločne si odhalíme automatické vzorce tvorené našimi individuálnymi potrebami, inštinktmi, túžbami či strachmi, ktoré riadia naše spotrebné správanie, osvojíme si triky, ktorými marketéri apelujú na naše emócie a zistíme, ako tieto znalosti využívať v osobnom živote aj v našom podnikaní!
Mgr. Viktor Kostický
je manažér, konzultant, spisovateľ a vedúci obchodných oddelení. Má vyše 11 ročné skúsenosti vo vedení obchodných tímov a oddelení v globálnych spoločnostiach ako Dell a IBM a taktiež vo vedení firiem, komplexných dlhodobých konzultantských projektov a skúsenosti vo vlastnom start-up podnikaní. Momentálne sa naplno venuje trénovaniu a konzultáciam v oblasti obchodu a leadershipu smerom k firmám, start-upom a jednotlivcom. Okrem toho, každý rok mentoruje projekty v start-up akcelerátoroch ako napr. program Uplift, kde sa zameriava na poradenstvo v oblasti obchodu a biznis mentoringu. Obchodu sa tiež venuje širokospektrálne cez vyjednávanie, obchodné zručnosti, linkedIn obchod až po psychológiu nákupných rozhodnutí a využitie behaviorálnej ekonómie v obchode. V leadershipe sa špecializuje na ego a tému biznisu s ľudskou tvárou.
je manažér, konzultant, spisovateľ a vedúci obchodných oddelení. Má vyše 11 ročné skúsenosti vo vedení obchodných tímov a oddelení v globálnych spoločnostiach ako Dell a IBM a taktiež vo vedení firiem, komplexných dlhodobých konzultantských projektov a skúsenosti vo vlastnom start-up podnikaní. Momentálne sa naplno venuje trénovaniu a konzultáciam v oblasti obchodu a leadershipu smerom k firmám, start-upom a jednotlivcom. Okrem toho, každý rok mentoruje projekty v start-up akcelerátoroch ako napr. program Uplift, kde sa zameriava na poradenstvo v oblasti obchodu a biznis mentoringu. Obchodu sa tiež venuje širokospektrálne cez vyjednávanie, obchodné zručnosti, linkedIn obchod až po psychológiu nákupných rozhodnutí a využitie behaviorálnej ekonómie v obchode. V leadershipe sa špecializuje na ego a tému biznisu s ľudskou tvárou.