Disciplína detí
Čo robiť, aby súrodenci cestu autom zvládli v pohode a bez problémov?
Dlhá cesta autom môže niekedy pre deti, ale aj pre rodičov, predstavovať náročnú situáciu. Nepríjemne sa javí hlavne krik, hašterenie, plač alebo bitka. Tieto prejavy najhoršie vplývajú na vodiča. Čo robiť, aby cesta autom s deťmi prebiehala bez problémov?
Hryzie vaše dieťa iné deti? Takto to môžete zastaviť
Odborníci predpokladajú, že až štvrtina všetkých detí v určitom štádiu vývoja pohryzie ostatných. Ako túto nevhodnú formu správania zastaviť?
Nechcete, aby sa vaše dieťa bilo s inými deťmi? Vyskúšajte týchto 8 tipov
Mnohí rodičia sa stretávajú u svojho dieťaťa s tým, že bije iné deti. Ako postupovať v tomto prípade? Možností je veľa. V dnešnom článku sa pozrieme na 8 najlepších tipov, ktoré ponúka odborníčka na rodičovstvo Liat Hughes Joshi.
Prečo je pre deti dôležitý relaxačný kútik?
Relaxačný kútik pre deti je miesto, kde sa môžu nielen upokojiť, ale je to aj miesto, kde môžu nadobudnúť cenné zručnosti, ktoré im pomôžu regulovať svoje emócie.
5 stratégií, ktoré podporujú lepšie správanie malých detí
Výchova a usmerňovanie dieťaťa je prejavom lásky k nemu. V súčasnosti existuje veľké množstvo rôznych štýlov výchovy k disciplíne. Dobré je čo najviac spôsobov výchovy poznať a potom si vybrať ten, ktorý temperamentu a vlastnostiam dieťaťa najviac vyhovuje.
Potrebujete rýchlo upokojiť dieťa? Vyskúšajte tieto spôsoby
Asi 15 – 20 percent detí sa narodí s úzkostnejším temperamentom. Ako deťom v nepríjemných situáciách pomôcť?
Tipy, ako inak povedať dieťaťu „nie“
Ako naučiť dieťa, čo je správne a zároveň sa neuchyľovať k príkazom a zákazom?
Situácie, keď sa vám zdá, že dieťa vás zámerne hnevá, ale nie je to pravda
Niekedy deti skúšajú hranice rodičovskej trpezlivosti. Správajú sa nevhodným spôsobom a niekedy sú až ťažko zvládnuteľné. Lenže vo väčšine prípadov to nerobia zámerne. Niekedy je neprimerané správanie súčasťou ich vývoja, dospievania a vyzrievanie osobnosti. Ak to rodičia takto vnímajú, dokážu svojim deťom lepšie rozumieť.

