Podnikanie je aj pre ženy. Dokazujú to úspešné projekty a firmy ocenené v rámci súťaže E-žena roka 2012. Inšpiráciou sú tiež samotné príbehy súťažiacich.
Kto chce dnes začať s podnikaním, ako o prvej veci začne uvažovať o internete. Je to pochopiteľné, pretože rozbehnúť služby alebo predaj cez internet je neporovnateľne lacnejšie a jednoduchšie ako otvoriť prevádzku v hmotnom svete. Možno práve preto internet priťahuje k podnikaniu aj ženy.
A to, že sa im v internetovom biznise darí, majú dobré nápady a ešte sa postavia aj na vlastné nohy, dokazuje druhý ročník súťaže E-žena roka 2012, na ktorej spolupracoval aj Profit.
ZOSTAŤ ČLOVEKOM. Sympatické na tejto súťaži je jej krédo: Aby žena ženou bola. Príbehy žien, ktoré sa zapojili do súťaže, sú plné inšpirácií aj v tom, ako sa im podarilo zosúladiť rodinu –úlohu matky a popritom naštartovať vlastné podnikanie. Či ako rozvinúť svoju záľubu do podoby, v ktorej začala prostredníctvom internetu generovať peniaze.
Súťaž v dvoch hlavných kategóriách zohľadňovala veľkosť firmy a dĺžku podnikania. Prvú vyhrala Miroslava Kernová, ktorá založila blog o dianí v médiách Omediach.com. Keď preberala cenu, vtipne spomenula, že investori sa zo začiatku do jej projektu nehrnuli práve preto, že mala viac detí. Tri deti boli vraj už „priveľa“ a žena rozbiehajúca biznis rizikom pre investície. Mirke sa to však podarilo a dnes je jej blog jeden z najnavštevovanejších na Slovensku. Čítať ďalej ...
ZDROJ: PROFIT