Šport

Aj krátke, no pravidelné športovanie je lepšie ako žiadne

Aj pri cvičení platí, že pravidelnosť sa vypláca.

Stačí dvadsaťminútová prechádzka denne a vaše telo sa začne meniť

Stačí 15 -20 minút chôdze denne a môžeme pre seba urobiť veľa. Nie každý má možnosť ísť do prírody. Stačí však aj krátka prechádzka po ulici alebo v parku a účinok sa dostaví.

Ako ovplyvňuje tanec naše psychické zdravie

Keď sa hýbeme, cítime sa výborne, to je všeobecne známe. Fyzických výhod tanca je nespočetné množstvo, tanec môže mať ale pozitívny vplyv aj na duševné zdravie.

Vymeňte fitness centrum za pohyb v prírode. Má to svoje výhody

Outdoorový tréning má niekoľko výhod a je skvelou alternatívou fitness centier. Tréningom vonku dokážete zhodiť prebytočné kilá, nabrať svalovú hmotu a zlepšiť svoju kondíciu. Cvičenie na čerstvom vzduchu ma pre ľudský organizmus výborný vplyv. Okrem toho, že sa vám zlepší nálada a dostanete do tela vitamín D, získate cvičením v prírode ešte množstvo ďalších benefitov.

Tanec má zázračnú silu, môže spomaliť starnutie mozgu

Množstvo moderných výskumov jednohlasne potvrdzuje, že cvičenie a tiež tancovanie, nám pomáhajú udržať si nielen zdravé a mladistvé telo, ale aj zdravý a mladý mozog. Tanec môže byť mimoriadne účinnou aktivitou, ktorá vaše telo a myseľ stimuluje novým spôsobom.

Chcete mať sústredenú a kreatívnu myseľ? Behajte!

Beh je účinný prostriedok v boji proti civilizačným chorobám. Behom sa dá odbúrať stres, pomáha udržať duševnú rovnováhu a zlepšuje kvalitu spánku. Pravidelný beh zlepšuje zdravie – posilňuje srdce, znižuje riziko srdcového infarktu, zlepšuje pružnosť ciev, znižuje vysoký krvný tlak, pomáha znižovať nadváhu, zväčšuje hustotu kostí a tým zabraňuje osteoporóze.

10 výhod, ktoré prináša športovanie

Pripomeňme si niekoľko pozitívnych účinkov cvičenia. Možno práve tie budú aj vás neustále motivovať k tomu, aby ste s cvičením neprestávali.

Prečo cvičiť jogu? Výhody jogy potvrdzuje aj veda

Joga je čoraz rozšírenejšou formou cvičenia. Jej cieľom je spojenie tela a mysle. Podporuje relaxovanie, redukuje stres, a okrem rôznych póz zahŕňa aj meditovanie či dýchacie cvičenia. Hovorí sa o nej, že ponúka veľa benefitov. Viete, aké benefity to sú?