Obchodné zručnosti a starostlivosť o zákazníka
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
16.01.2014
Bratislava II
Kladnianska 20
Maximálne 20 účastníkov!
podľa dohody (školenie sa organizuje na mieru)
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
- Psychológia predaja, asertivita v predaji
- Sebapoznanie a sebahodnotenie – zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie, sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť predajcu
- SWOT analýza vlastných predajných zručností
- Typológie osobností, odporúčania pre správanie sa k rôznym typom zákazníkov, aktívny nácvik
- Obchodný rozhovor – štruktúra a fázy
- Poznanie svojho portfólia zákazníkov, aktívna práca so zákazníckymi údajmi, identifikácia príležitostí na akvizíciu a ďalší predaj
- Manažment regiónu a riadenie obchodných príležitostí s ohľadom na predajné ciele
Shaddowing/koučing
Shaddowing, teda okamžitá spätná väzba je výborná na identifikovanie problémov u zákazníka a na prípravu na školenie. Trénerka individuálne pracuje so zamestnancami, počúva ich predajné rozhovory, dáva im spätnú väzbu a koučing za účelom zlepšenia ich predajných rozhovorov. Shaddowing je možný pred aj po školení, prípadne bez školenia.
Cieľ kurzu
Naučiť účastníkov všetky potrebné znalosti na vyhľadanie, oslovenie klientov a úspešné dotiahnutie obchodu až do konca a následnú starostlivosť o zákazníka.