Copywriting pre obchodníkov
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
30.05.2013
Bratislava II
Riazanská 38
Pozor! Maximálny počet účastníkov je 20!
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Čo všetko sa na kurze naučíte:
Základné princípy písania reklamných textov
Marketingová komunikácia - Ako text predáva
Ako jednoducho, výstižne a zaujímavo popísať Vás produkt/službu/firmu?
Analyzovanie ponúkaného produktu/služby a identifikovanie kľúčových slov
Ako písať pútavé emaily, cenové ponuky a prezentácie, ktoré (potenciálnych) zákazníkov nadchnú?
Ako si vďaka copywritingu vybuduje obchodníkov meno a vlastnú značku (personal branding)?
Špecifiká rôznych reklamných textov
Čo je to neurolingvistické programovanie a aké typy ľudí poznáme
Najčastejšie chyby (vrátane gramatických)
Ukážky najlepších prác
Cieľ kurzu
Prečo by mal obchodník vedieť písať pútavé texty?
Váš zákazník si vyžiada cenové ponuky od Vás aj Vašej konkurencie – potrebujete sa odlíšiť. Váš zákazník ani neotvorí email s nudným predmetom, nepochopí Vašu službu/produkt, pokiaľ mu ju nevysvetlíte „polopate“ a nezapamätá si Vás pokiaľ komunikujete ako sto ďalších obchodníkov, ktorí mu každý deň volajú/píšu.
Výber slov JE dôležitý.
Slová majú veľkú moc a to, ako človek niečo napíše/povie, môže ovplyvniť výsledky pracovného pohovoru, volieb či nákupu v obchode.
Vaše slová sú ukážkou Vášho rozmýšlania.
Čokoľvek od zbytočne zdĺhavého emailu klientovi či prezentácie s gramatickými chybami rezprezentuje Vás, Vašu spoločnosť a produkt/službu.
Váš zákazník si vyžiada cenové ponuky od Vás aj Vašej konkurencie – potrebujete sa odlíšiť. Váš zákazník ani neotvorí email s nudným predmetom, nepochopí Vašu službu/produkt, pokiaľ mu ju nevysvetlíte „polopate“ a nezapamätá si Vás pokiaľ komunikujete ako sto ďalších obchodníkov, ktorí mu každý deň volajú/píšu.
Výber slov JE dôležitý.
Slová majú veľkú moc a to, ako človek niečo napíše/povie, môže ovplyvniť výsledky pracovného pohovoru, volieb či nákupu v obchode.
Vaše slová sú ukážkou Vášho rozmýšlania.
Čokoľvek od zbytočne zdĺhavého emailu klientovi či prezentácie s gramatickými chybami rezprezentuje Vás, Vašu spoločnosť a produkt/službu.