Ako uspieť v maloobchode
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
12.03.2015
Bratislava V
Maximálne 20 účastníkov!
Vaša investícia do vzdelávania 119 EUR obsahuje 6hodinové praktické školenie, občerstvenie a kvalitné materiály.
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Úvod do problematiky maloobchodu
- Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015
- Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?”
- Maloobchodná matematika - “Ako vypočítame hlavné ukazovatele”
- Hlavné faktory ovplyvňujuce úspech
Predajňa - Ako dosiahnúť wow efekt u zákazníkov
- Ako vás zákazníci nájdu
- Marketing v rámci predajne
- “Retail is detail”
- Hlavné zóny predaní a ich využite
- Tipy na zlepšenie efektivity
Produkty - Ako dosiahnúť ideálny marketingový mix
- Úvod do category managementu
- Správny produkt na správnom mieste
- Plánovanie produktového zloženia
- Overstock a out-of-stock produkty
- Cenotvorba a typy zliav
Zamestanci - Šťastný a motivovaný tím je základom úspechu
- Ako vybudovať skvelý tím
- “Milý” znamená profit
- Motivácia ako základ úspechu
- Nastavenie odmeňovacieho systému
- Plánovanie smien
Zákazník - Ako si získať a udržať dobrých zákazníkov
- Výborný zákaznícky servis
- Ako analyzovať zákaznícke dáta
- Hlavné pravidlá pre zlepšenie predaja
- Cena a hodnota
- Typy promócii a ich efekt
- Marketing
Dáta, dáta, dáta - Ako chcete niečo manažovať, keď to neviete merať?
- Kľúčové ukazovatele výkonnosti v maloobchode
- Základná maloobchodná matematika
- Hlavné maloobchodné reporty
- Zber a analýza dát
- ABC analýza
- Nástroje na zber a analýzu dát
Cieľ kurzu
“V maloobchode stále rozhodujú zákazníci - ľudia, ktorí platia naše mzdy.”
Na školení sa účastníci prostredníctvom interaktívnych cvičení naučia ako optimalizovať skladové zásoby, zvyšovať marže a zisky, efektívne odmeňovať zamestnancov a ako si udržať a získať nových zákazníkov.
Na školení sa účastníci prostredníctvom interaktívnych cvičení naučia ako optimalizovať skladové zásoby, zvyšovať marže a zisky, efektívne odmeňovať zamestnancov a ako si udržať a získať nových zákazníkov.