http://gdesk.hit.gemius.pl/lshitredir/id=bIfqjxSCW5iir5JNBJNm0qRvjw0GVxuO1tHY2UQfBw7.L7/fastid=imwclllnjwapzomcwmeazhzdhglo/stparam=zlphhwgtbt/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=https://www.instudy.sk/?utm_source=eduworld&utm_medium=banner&utm_content=&utm_campaign=2019_eduworld_longterm
Články: Pre študentov
O projekte

Ako uspieť v maloobchode

Organizátor kurzu: MVAkadémia
Ako uspieť v maloobchode
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
12.03.2015
Bratislava V
Maximálne 20 účastníkov!
Vaša investícia do vzdelávania 119 EUR obsahuje 6hodinové praktické školenie, občerstvenie a kvalitné materiály.
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

Úvod do problematiky maloobchodu
  • Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015
  • Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?”
  • Maloobchodná matematika - “Ako vypočítame hlavné ukazovatele”
  • Hlavné faktory ovplyvňujuce úspech

Predajňa - Ako dosiahnúť wow efekt u zákazníkov
  • Ako vás zákazníci nájdu
  • Marketing v rámci predajne
  • “Retail is detail”
  • Hlavné zóny predaní a ich využite
  • Tipy na zlepšenie efektivity

Produkty - Ako dosiahnúť ideálny marketingový mix
  • Úvod do category managementu
  • Správny produkt na správnom mieste
  • Plánovanie produktového zloženia
  • Overstock a out-of-stock produkty
  • Cenotvorba a typy zliav

Zamestanci - Šťastný a motivovaný tím je základom úspechu
  • Ako vybudovať skvelý tím
  • “Milý” znamená profit
  • Motivácia ako základ úspechu
  • Nastavenie odmeňovacieho systému
  • Plánovanie smien
Zákazník - Ako si získať a udržať dobrých zákazníkov
  • Výborný zákaznícky servis
  • Ako analyzovať zákaznícke dáta
  • Hlavné pravidlá pre zlepšenie predaja
  • Cena a hodnota
  • Typy promócii a ich efekt
  • Marketing
Dáta, dáta, dáta - Ako chcete niečo manažovať, keď to neviete merať?
  • Kľúčové ukazovatele výkonnosti v maloobchode
  • Základná maloobchodná matematika
  • Hlavné maloobchodné reporty
  • Zber a analýza dát
  • ABC analýza
  • Nástroje na zber a analýzu dát

Cieľ kurzu

“V maloobchode stále rozhodujú zákazníci - ľudia, ktorí platia naše mzdy.”

Na školení sa účastníci prostredníctvom interaktívnych cvičení naučia ako optimalizovať skladové zásoby, zvyšovať marže a zisky, efektívne odmeňovať zamestnancov a ako si udržať a získať nových zákazníkov.

Cieľová skupina

Pre koho je kurz: majitelia maloobchodu, store manageri, marketingoví a obchodní manažéri maloobchodu do 10 predajní

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 


Podobné kurzy

Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
Efektívna komunikácia na Facebooku
1 hodnotenie

Čo všetko sa na kurze naučíte: -Pre koho je určená Vaša Facebook page? -Aký obsah tvoriť? -Ako využívať súťaže? -Ako získať fanúšikov? -Čo zdieľať? -Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch? -Ako..

MVAkadémia
Originálne prezentácie s Prezi
0 hodnotení

Čo je to Prezi? Pracovné nástroje a ovládacie prvky prezi – ako s Prezi pracovať Práca s textom Vkladanie obrázkov, symbolov a videí do Prezi, úprava obrázkov (odstránenie pozadia,..

MVAkadémia
Workshop Training Within Industry (TWI)
0 hodnotení

Ukážkový workshop v Novom Meste nad Váhom už 10.11.2016! PROGRAM STRETNUTIA: – predstavenie metodiky TWI (Training Within Industry), prínosy a možnosti zavádzania  – Ukážka prvej lekcie..

MVAkadémia
Zobratiť všetky...