Psychológia marketingovej komunikácie
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
06.05.2014
Bratislava II
Kalinčiakova 29/A
Maximálne 20 účastníkov.
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Časť 1: Gamifikácia: Psychológie hier a ich aplikácie v marketingu
Triedenie zákazníkov nie podľa veku a miesta ale podľa správania (player styles and behavior models) - Typy hráčov v online hrách a komunitách (Bartle & Amy Jo Kim)
- Integrálna teória Kena Wilbera
Spoločenské rebríčky – ich využívanie a exploitácia v marketingu - Ako firmy zneužívajú znalosti psychológie a ľudského správania na exploitáciu zákazníkov
- Na čo si dávať pozor a ako prekuknúť deštruktívne taktity
- Základné kroky na nastavenie férového systému
Ako neustále odmeňovať zákazníkov + zamestnancov a neprerobiť na tom - Ako identifikovať existujúcu spätnú väzbu zákazníkom (feedback loops) a zlepšiť ju
- Nastavovanie odmien (Reward structures)
- Game design canvas + Role Playing Canvas (workshop pri ktorom si účastníci urobia z firmy hru)
Časť 2: Psychológia a použiteľnosť webov a aplikácií
Používatelia webov a aplikácií sú sebeckí, leniví a bezohľadní. Ako aplikovať princípy psychológie pri predvídaní a vysvetľovaní ich myslenia a správania. - Psychologické princípy použiteľnosti podľa oblastí: pozornosť, vizuálne vnímanie, pamäť a jazyk.
- Fittsov zákon – a kedy neplatí
- V koži používateľa – testovanie použiteľnosti webov a aplikácií.
- Špecifiká mobilných zariadení.
Cieľ kurzu
Účastníci sa naučia psychologické aspekty marketingu v online prostredí. Ako sa zákazníci v online prostredí správajú a čo ich motivuje, ako používajú web a ako ich motivovať k nákupu alebo inej želanej akcii.