Efektívne vedenie obchodného tímu
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
16.01.2014
Bratislava II
Kladnianska 20
Maximálne 20 účastníkov!
Podľa dohody (školenie organizujeme na mieru)
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
- Efektívne riadenie obchodného tímu a jeho nástroje
- Špecifiká regionálneho riadenia obchodného tímu
- Správne nastavenie cieľov a KPIs obchodníkov, distribúcia predajného plánu
- Hodnotenie a riadenie výkonnosti obchodníkov
- Motivácia – nástroje a formy motivácie obchodníkov
- Spätná väzba a koučing – ako nástroj motivácie a rozvoja obchodníkov
- Nácvik motivačného a hodnotiaceho rozhovoru
Shaddowing/koučingShaddowing, teda okamžitá spätná väzba je výborná na identifikovanie problémov u zákazníka a na prípravu na školenie. Trénerka individuálne pracuje so zamestnancami, počúva ich predajné rozhovory, dáva im spätnú väzbu a koučing za účelom zlepšenia ich predajných rozhovorov. Shaddowing je možný pred aj po školení, prípadne bez školenia.
Cieľ kurzu
Naučiť účastníkov efektívne viesť svoj obchodný tím – ich motivovanie, odmeňovanie a kontrolovanie.