Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň?

Organizátor kurzu: MVAkadémia
Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň?
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
13.11.2014
Bratislava II
Kalinčiakova 29/A
Maximálne 20 účastníkov
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

*Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?*Stretáva sa s tým azda každý – potrebujete zvýšiť predaj. Odrazu príde reč na plánovaný rozpočet ku kampani. Ak by ste sa na skúsenosti so stanovením rozpočtu opýtali agentúr, väčšina z nich vám dá nelichotivé štatistiky. Ako zistíte, koľko v skutočnosti potrebujete na online kampaň, aby ste dosiahli výsledok, ktorý chcete (napríklad zvýšiť počet objednávok zo 100 na 120 za 3 mesiace)? Sledujte ukazovatele ako konverzný pomer z kampaní, očakávaný konverzný pomer z kampaní, očakávaný objem dodatočných objednávok, maximálna cena za konverziu, priemerné náklady za predaný tovar či službu, priemerný zisk za predaný tovar či službu, ROI atď. Ak sa naučíte tieto pojmy identifikovať, naučíte sa jednoducho vypočítať vaše priemerné dodatočné náklady, ktoré môžete investovať do každého budúceho predaného tovaru či služby a viete tak presne stanoviť maximálny možný rozpočet na kampaň tak, aby bola rentabilná. Ušetrite tisícky EUR za kampane robené metódou pokus – omyl, ušetrite hodiny, ba až mesiace vašej práce, zúčastnite sa vysoko praktického workshopu a zatočte s neefektívnosťou!*So sebou potrebujete:*
laptop/tablet a Google Analytics účet s nastavenými cieľmi merania, kalkulačku, *Aké dáta je dobré na kurz pripraviť:*
priemerný počet predaných produktov/služieb mesačne (prípadne iné konverzie mesačne), priemerná cena nákupu, resp. konverzie, konverzný pomer (počet konverzií mesačne/počet návštev webstránky mesačne)*100

Cieľ kurzu

Čo sa naučíte?
Naučíme sa pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum. Naučíme sa uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane, naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod. Budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.

Cieľová skupina

marketéri z agentúr aj od zadávateľov, podnikatelia, marketingoví a obchodní riaditelia

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 



Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
Efektívna komunikácia na Facebooku
1 hodnotenie

Čo všetko sa na kurze naučíte: -Pre koho je určená Vaša Facebook page? -Aký obsah tvoriť? -Ako využívať súťaže? -Ako získať fanúšikov? -Čo zdieľať? -Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch? -Ako..

MVAkadémia
Majster vyjednávač
0 hodnotení

Čo sa na tréningu naučíte? Príprava na vyjednávanie, zber a zdroje formálnych a neformálnych informácií, analýza, určenie si cieľa Verbálna a neverbálna komunikácia, emócie a empatia vo..

MVAkadémia
Tajomstvo vrcholových výkonov - 15 zákonov motivácie od kouča J. Jágra
0 hodnotení

Motivácia bez “motivácie” – Aké sú 2 hlavné zdroje energie – Ako a kde hľadať motiváciu k činnostiParalely medzi športom a biznisom - Emočná väzba medzi osobnosťou a rolou – Prečo sú niektorí..

MVAkadémia
Zobratiť všetky...