Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň?
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
13.11.2014
Bratislava II
Kalinčiakova 29/A
Maximálne 20 účastníkov
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
*Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?*Stretáva sa s tým azda každý – potrebujete zvýšiť predaj. Odrazu príde reč na plánovaný rozpočet ku kampani. Ak by ste sa na skúsenosti so stanovením rozpočtu opýtali agentúr, väčšina z nich vám dá nelichotivé štatistiky. Ako zistíte, koľko v skutočnosti potrebujete na online kampaň, aby ste dosiahli výsledok, ktorý chcete (napríklad zvýšiť počet objednávok zo 100 na 120 za 3 mesiace)? Sledujte ukazovatele ako konverzný pomer z kampaní, očakávaný konverzný pomer z kampaní, očakávaný objem dodatočných objednávok, maximálna cena za konverziu, priemerné náklady za predaný tovar či službu, priemerný zisk za predaný tovar či službu, ROI atď. Ak sa naučíte tieto pojmy identifikovať, naučíte sa jednoducho vypočítať vaše priemerné dodatočné náklady, ktoré môžete investovať do každého budúceho predaného tovaru či služby a viete tak presne stanoviť maximálny možný rozpočet na kampaň tak, aby bola rentabilná. Ušetrite tisícky EUR za kampane robené metódou pokus – omyl, ušetrite hodiny, ba až mesiace vašej práce, zúčastnite sa vysoko praktického workshopu a zatočte s neefektívnosťou!*So sebou potrebujete:*
laptop/tablet a Google Analytics účet s nastavenými cieľmi merania, kalkulačku, *Aké dáta je dobré na kurz pripraviť:*
priemerný počet predaných produktov/služieb mesačne (prípadne iné konverzie mesačne), priemerná cena nákupu, resp. konverzie, konverzný pomer (počet konverzií mesačne/počet návštev webstránky mesačne)*100
Cieľ kurzu
Čo sa naučíte?
Naučíme sa pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum. Naučíme sa uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane, naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod. Budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.
Naučíme sa pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum. Naučíme sa uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane, naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod. Budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.