Category Management - ako zákazník nakupuje

Organizátor kurzu: MVAkadémia
Category Management - ako zákazník nakupuje
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
12.11.2014
Bratislava II
Kalinčiakova 29/A
Maximálne 20 účastníkov!
Vaša investícia do vzdelávania obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

Čo všetko sa naučíte?

Úvod do problematiky Category management
  • definícia category management
  • čo je kategória
  • vznik a zakladateľ teórie
  • hlavné využitie (retailing / purchasing)
  • ciele category managementu 4P (Product, Price, Promotion, Placement) alebo PPPTSMI (Product / Price / Place / Time / Sales / Margin / Inventory)
  • nástroje dosiahnutia cieľov (assortment planning, visual merchandising, product groups, forecasting, analysis, inventory management)

Produkt – assortment planning alebo "Čo budeme predávať / čo predávame"
  • definícia produktu a zaradenie do kategórie
  • hierarchické kategórie / kategórie bez hierarchie
  • ako vytovriť kategórie
  • výber správnych produktov detail “assortment planning
  • kľúčové ciele assortment planning (hrubá marža, tržby na m2, …)

Cena alebo "Ako určiť správnu cenu / výšku zľavy"
  • stratégia určovania cien produktov
  • typy promočných aktivít
  • cenové stratégie

Placement and promotion alebo "Umiestnenie, vystavenie a in-store komunikácia"
  • dizajn pôdorysu
  • visual merchandising
  • vizuálna komunikácia
  • plánogramy

Psychológia zákazníka pri nákupe
  • rozdelenie obchodu (Gold Cross, PA1, PA2, stredová ulička, čelá, palety, end-cupy, zóna pokladne)
  • čo si zákazník všíma a ako nakupuje - nákupný zoznam, impulzívny nákup, out of stocky, správne nastavenie cien (line-up), súťaže, POS materiály, atraktívne vystavenia, pridaná hodnota (hosteska, poradenstvo, navigácia)
  • ako upútať pozornosť zákazníka - leták, novinky, druhotné vystavenia, lokálna podpora predaja, vie zákazník čo všetko v obchode nájde?
  • psychológia - umiestenie privátnych značiek, vernostné systémy, kupónové knižky, newsletter, TV tag on, zľava v konkrétny deň, tovar pri pokladni

Analýza dát ako podklady pre category management “Ako chcete niečo manažovať, keď to neviete merať?"
  • zber a analýza dát
  • datbázy produktov
  • ABC analýza
  • SFM analýza
  • placement performance

Cieľ kurzu

cieľom kurzu je ukázať, ako môže maloobchod zvýšiť svoje zisky a to tým, že zistí ako zákazník nakupuje, čo všetko vplýva na zákazníka. Účastníci sa naučia využívať túto psychológiu pri zostavovaní letákov, umiestňovaní tovaru v obchode a pod. Taktiež sa naučia ako analyzovať predaje a to od špičkových lektorov, ktorí pôsobili v spoločnostiach ako TESCO, adidas, Proctor a Gamble.

Cieľová skupina

majitelia maloobchodu, marketingoví manažéri maloobchodu, obchodní a marketingoví manažéri výrobcov tovaru, nákupcovia

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 



Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
Efektívna komunikácia na Facebooku
1 hodnotenie

Čo všetko sa na kurze naučíte: -Pre koho je určená Vaša Facebook page? -Aký obsah tvoriť? -Ako využívať súťaže? -Ako získať fanúšikov? -Čo zdieľať? -Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch? -Ako..

MVAkadémia
Majster vyjednávač
0 hodnotení

Čo sa na tréningu naučíte? Príprava na vyjednávanie, zber a zdroje formálnych a neformálnych informácií, analýza, určenie si cieľa Verbálna a neverbálna komunikácia, emócie a empatia vo..

MVAkadémia
Tajomstvo vrcholových výkonov - 15 zákonov motivácie od kouča J. Jágra
0 hodnotení

Motivácia bez “motivácie” – Aké sú 2 hlavné zdroje energie – Ako a kde hľadať motiváciu k činnostiParalely medzi športom a biznisom - Emočná väzba medzi osobnosťou a rolou – Prečo sú niektorí..

MVAkadémia
Zobratiť všetky...