Práca s textom - Copywriting
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
24.10.2014
Bratislava II
Kladnianska 20
POZOR! Maximálny počet účastníkov: 20
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Čo všetko sa na kurze naučíte:
-Základné princípy písania reklamných textov
-Marketingová komunikácia - Ako text predáva
-Praktické ukážky slovenských, ale aj zahraničných sloganov či reklamných textov (Apple a pod.)
-Ako vzbudiť záujem a predstavivosť u čitateľa
-Kto sú užívatelia na webe a ako vnímajú web obsah (vs. print)
-Ako písať jednoduché, výstižné a originálne nadpisy
-Ako prerozdeliť dlhší text, použitie menších headlinov
-Ako písať newsletter/firemný blog/reklamný email?
-Špecifiká rôznych textov (tlačová správa, reklamný text, slogan, odborný článok, blog atď.)
-Písanie krátkeho reklamného textu (pre PPC reklamy - Google, eTarget, Facebook)
-Analyzovanie ponúkaného produktu/služby a identifikovanie kľúčových slov
-Čo je to neurolingvistické programovanie a aké typy ľudí poznáme
-Najčastejšie chyby (vrátane gramatických)
-Ukážky najlepších prác
Cieľ kurzu
Praktické ukážky a cvičenia počas celého kurzu, ktorý vedie profesionálna copywriterka so skúsenosťami copywriterky aj školiteľky.
Skúšali ste už napísať výstižnú Facebook reklamu na 90 znakov?
Píšete pravidelne cenové ponuky pre klientov?
Zdielate svoje názory na blogu?
Vytvárate na kolene slogany novým produktom?
Možno si to ani neuvedomujete – fušujete do práce copywritera.
Skúšali ste už napísať výstižnú Facebook reklamu na 90 znakov?
Píšete pravidelne cenové ponuky pre klientov?
Zdielate svoje názory na blogu?
Vytvárate na kolene slogany novým produktom?
Možno si to ani neuvedomujete – fušujete do práce copywritera.