Obsah kurzu
Čo sa naučíte?
- projektové riadenie (tím, rozpočet, harmonogram)
- kreatívny workshop (brainstorming nápadov na event)
- spoločenská etiketa
- prezentovanie spoločnosti/produktu/kľúčových ľudí
- ako získať sponzorov na Váš event
- ako zviditelniť Váš event a prilákať tých správnych ľudí
- dizajnovanie eventu, ktorý ohúri hostí
- druhy eventov a ako si vybrať ten správny podľa Vašich cieľov
- tipy zo psychológie alebo aby sa ľudia bavili, spoznávali a hlavne si Váš event zapamätali
- ako zabezpečiť interakciu publika, networking, prelomenie ľadu
- vyhodnocovanie eventu, ROI
- plánovanie, zostavovanie programu, výber miesta, zabezpečenie cateringu
- pozvánka ako základný kľúč k úspechu (copywriting, calls to action)
- tipy ako ušetriť a napriek tomu pripraviť exkluzívny event
Cieľová skupina
Pre koho je kurz: Marketingoví špecialisti, Marketingoví manažéri, ale aj všetci, ktorým záleží na ich klientoch, zamestnancoch či obchodných partneroch
Kurz je spojený s pobytom:
nie