Znížili ste už naozaj všetky zbytočné náklady? Total Cost of Ownership II. (Celkové náklady
Organizátor kurzu: MVAkadémia
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
0 z 5
0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť
O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt
Obsah kurzu
Čo sa naučíte?
- Opakovanie zo
- teória TCO
- praktické príklady
- moderovaná diskusia k skúsenostiam účastníkov
- praktické cvičenia v skupine (/nách v závislosti na počte účastníkov)
-
Cieľ kurzu
Kurz TCO I ukazuje, ako šetriť náklady pri nákupe komodít. Kurz TCO II ukazuje, ako šetriť náklady v procese nákupu. Počas kurzu definujeme a analyzujeme kľúčové kroky procesu nákupu. Pomocou kalkulačného vzorca vypočítame náklady na jednotlivé kroky procesu. Zobrazujeme skryté náklady procesu a riziká s nimi spojené. Ukazujeme spôsoby, ako náklady na proces nákupu znížiť bez negatívneho vplyvu na spoločnosť.Cieľová skupina
nákupcovia, obchodníci a manažéri, ktorí naceňujú produkty a služby, naprieč všetkými odvetiami
Kurz je spojený s pobytom:
nie
Klienti
Poštová banka, Volkswagen, Oriflame, Allianz, Ministerstvo životného prostredia, Ministerstvo školst
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
Čo všetko sa na kurze naučíte:
-Pre koho je určená Vaša Facebook page?
-Aký obsah tvoriť?
-Ako využívať súťaže?
-Ako získať fanúšikov?
-Čo zdieľať?
-Ako sa dozvedieť viac o užívateľoch?
-Ako..
MVAkadémia
Čo je to Prezi?
Pracovné nástroje a ovládacie prvky prezi – ako s Prezi pracovať Práca s textom Vkladanie obrázkov, symbolov a videí do Prezi, úprava obrázkov (odstránenie pozadia,..
MVAkadémia
Ukážkový workshop v Novom Meste nad Váhom už 10.11.2016!
PROGRAM STRETNUTIA:
– predstavenie metodiky TWI (Training Within Industry), prínosy a možnosti zavádzania – Ukážka prvej lekcie..
MVAkadémia
Čo všetko sa na kurze naučíte:
-Základné princípy písania reklamných textov
-Marketingová komunikácia - Ako text predáva
-Praktické ukážky slovenských, ale aj zahraničných sloganov či reklamných..
MVAkadémia
Zobratiť všetky...
Naháňate sa za zákazníkmi?
Platíte si reklamu, PR články či letáky?
Čo keby Vás vyhľadávali sami zákazníci?
Čo ak by bolo pre ľudí ľahké nájsť Vás keď na internete hľadajú riešenie ich..
MVAkadémia
Čo je Google Analytics?
Google Analytics je bezplatný nástroj na analyzovanie webstránky, jeden z najrozšírenejších na svete, určený predovšetkým marketingovým pracovníkom.
Čo sa na kurze..
MVAkadémia
Čo je Google AdWords?
Google AdWords je jeden z najpopulárnejších globálnych nástrojov na tvorbu a správu PPC kampaní. Je to reklamný systém, v ktorom klient neplatí nič za samotné zobrazovanie..
MVAkadémia
Čo všetko sa na kurze naučíte:
Základné princípy písania reklamných textov
Marketingová komunikácia - Ako text predáva
Ako jednoducho, výstižne a zaujímavo popísať Vás..
MVAkadémia
Program:
BLOK 1 - Softvér ako predmet práva:
Softvér a autorské právo (definícia, predmet ochrany, rozsah ochrany)
Softvér a právo k databázam (definícia, predmet ochrany, rozsah..
MVAkadémia
Aký je program?
8:00 – 8:30 Registrácia, raňajky
8:30 – 10:30 BLOK 1 - Analýza rizík, BIA v praxi
Identifikácia hrozieb v praxi
BIA / zmapovanie prostredia z pohľadu BIA v praxi
Metódy analýzy..
MVAkadémia
Úvod k riadeniu kontinuity funkcií (BCM):
-Inicializačné faktory k BCM
-Používaná terminológia
-Existujúca legislatíva
-BCM a ITIL
-Životný cyklus BCM
Analytické aktivity a BCM..
MVAkadémia
Čo sa na kurze naučíte?
Úvodný blok je zameraný na výklad teórie súvisiacej s problematikou BCM v chápaní štandardu BS 25999:2006 a objasnenie základnej terminológie:
-Riadenie BCM
-Analytické..
MVAkadémia
Prečo Inkscape?
Inkscape je bezplatný open source softvér na vektorovú grafiku. Je veľmi jednoduchý na používanie a preto je obľúbenou alternatívou k Adobe Illustratoru. Inkscape si môžte bezplatne..
MVAkadémia
Prečo Google Apps?
Google aplikácie sú vhodnou alternatívou k bežným kancelárskym balíčkom. Hlavnými výhodami sú dostupnosť z účtu, ku ktorému sa pripojíte z akéhokoľvek počítača a prístupnosť pre..
MVAkadémia
Obsah školenia:
-Praktické cvičenia:
-Bielenie zubov na fotografií
-Vyhladenie pleti (odstránenie vrások, znamienok a akné)
-Fotomontáž, koláž
-Populárne efekty na fotografiách
-Oprava zlých..
MVAkadémia
Čo sa na kurze naučíte?
Úvod – všeobecné princípy ochrany o.ú. (podľa Smernice EÚ)
Zmeny v novom zákone v porovnaní s doteraz platným – v členení podľa nového zákona
1.časť – Základné..
MVAkadémia
Čo všetko sa na kurze naučíte:
-Ako prekonať nervozitu a strach z angličtiny
-Príprava prezentácie - aké je publikum? Aká je téma a cieľ prezentácie?
-Ako reagovať na otázky v prípade, že neviete..
MVAkadémia
Čo sa na kurze naučíte?
Blok č.1 - Úvod
Základné koncepty a pojmy Adresárové služby User Provisioning Single Sign-On Meta-adresáre a virtuálne adresáre Diskusia: potreby používateľov a..
MVAkadémia
Čo sa na tréningu naučíte?
Príprava na vyjednávanie, zber a zdroje formálnych a neformálnych informácií, analýza, určenie si cieľa Verbálna a neverbálna komunikácia, emócie a empatia vo..
MVAkadémia
Asertívny prístup k nepríjemným otázkam či kritike Neverbálna a verbálna komunikácia prezentujúceho a publika Ako presviedčať Ako dosiahnúť, aby si Vašu myšlienku/nápad/produkt publikum zapamätalo..
MVAkadémia
Čo sa naučíte?
projektové riadenie (tím, rozpočet, harmonogram) kreatívny workshop (brainstorming nápadov na event) spoločenská etiketa prezentovanie spoločnosti/produktu/kľúčových ľudí ako..
MVAkadémia
Čo sa na školení naučíte?
Účastníci z HR sa naučia, čo je dôležité pre motiváciu zamestnancov – odmeňovanie nielen finančné ale tzv. „all-in“ (vrátane napr. ocenenia, poďakovania a..
MVAkadémia
Prínos tréningu: Dostanete tipy na budovanie Vašej osobnej značky, ako aj firemnej značky Naučíte sa, ako vyhľadávať kanditátov a tvoriť si databázu Dozviete sa, ako automatizovať..
MVAkadémia
Pomocou krátkeho testu ukážeme, aký štýl vedenia ľudí účastníci používajú. Ukážeme štyri typy osobnosti talentov a spôsob, ako ich viesť a rozvíjať. Ukážeme spôsoby, ako (nielen) talenty motivovať,..
MVAkadémia
Efektívne riadenie obchodného tímu a jeho nástroje Špecifiká regionálneho riadenia obchodného tímu Správne nastavenie cieľov a KPIs obchodníkov, distribúcia predajného plánu ..
MVAkadémia
Psychológia predaja, asertivita v predaji Sebapoznanie a sebahodnotenie – zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie, sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť..
MVAkadémia
Program:
1.časť
Prehľad povinností vyplývajúcich zo zákona o obaloch:
Prehľad právnych predpisov Výklad základných pojmov Program prevencie Požiadavky na zloženie a vlastnosti obalov ..
MVAkadémia
Časť 1: Gamifikácia: Psychológie hier a ich aplikácie v marketingu
Triedenie zákazníkov nie podľa veku a miesta ale podľa správania (player styles and behavior models) Typy hráčov v online hrách a..
MVAkadémia
Čo získa firma
Vybudenie proaktívneho prístupu zamestnancov. Maximalizáciu potenciálu zamestnancov zameraním sa na rozmer [u]chcem[/u] s predpokladaným dopadom na zvýšenie efektivity práce. ..
MVAkadémia
Čo sa naučíte?
Účastníci sa naučia ako identifikovať a vyhodnocovať riziká naprieč procesmi organizácie, ako dokumentovať manažment rizík, ako rizikám predchádzať.
Definícia..
MVAkadémia
Priebeh samotného workshopu bude vo forme krátkych modulov, kde si postupne prejdeme:
Prečo by sme sa mali učiť práve od herného priemyslu? Ukážeme si výskumy z psychológie a ekonómie, ktoré sa..
MVAkadémia
Čo všetko sa naučíte?
Úvod do problematiky Category management
definícia category management čo je kategória vznik a zakladateľ teórie hlavné využitie (retailing / purchasing) ..
MVAkadémia
*Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?*Stretáva sa s tým azda každý – potrebujete zvýšiť predaj. Odrazu príde reč na plánovaný rozpočet ku kampani. Ak by ste sa na skúsenosti so stanovením..
MVAkadémia
Čo všetko sa naučíte?
Recruitment vs. Executive Search vs. Placement Nové trendy vo výberoch Zadefinovanie kľúčových parametrov pre výber jednotlivých pozícií Netradičné zdroje..
MVAkadémia
Úvod do problematiky maloobchodu
Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015 Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?” Maloobchodná matematika - “Ako..
MVAkadémia
Ľudia sú zdrojom činností. Činnosti sú zdrojom nákladov. Náklady sú zdrojom toku peňazí (a problémov ak nie sú správne riadené; správne riadené náklady môžu byť zdrojom výnosov). Nie každý tok peňazí..
MVAkadémia
Motivácia bez “motivácie”
– Aké sú 2 hlavné zdroje energie
– Ako a kde hľadať motiváciu k činnostiParalely medzi športom a biznisom
- Emočná väzba medzi osobnosťou a rolou
– Prečo sú niektorí..
MVAkadémia
Čo na kurze ODOMKNITE SVOJ POTENCIÁL zažiješ
1. Spoznáš silné stránky
…a dostaneš návod ako s nimi ďalej pracovať
2. Nájdeš svoj skrytý potenciál
…a talent, ktorý má v sebe každý
3. Zažiješ ľudí..
MVAkadémia - Manažérska vzdelávacia akadémia
Registration to
#hruBratislava - Employee Engagement started!
In partnership with
GlobalHRU, creator of HR Unconferences, we are delighted to invite you to
attend #hruBratislava - Employee..
MVAkadémia - Manažérska vzdelávacia akadémia
Vymedzenie 5 aspektov tímového flow - Synergia - Kohézia - Asymptotický efekt - Hodnotová homofília - Mutualizmus Čo narušuje vstup do tímového flow? - Zle pochopený blahobyt - Existenciálne..
MVAkadémia - Manažérska vzdelávacia akadémia
Čo sa dozviete?
- Vytvoríte si stratégiu ako LI využívať čo najefektívnejšie
- Vytvoríte si systém, ako pracovať s pozvánkami a kontaktmi
- Naučíte sa pridávať si iba overené kontakty
-..
MVAkadémia - Manažérska vzdelávacia akadémia
BLOK 1 (Bez dosavadní zkušenosti s TWI) Otevření workshopu + křest knihy Toyota Talent Toyota Talent – představení hlavních tezí knihy Úvod do metodiky TWI TWI jako základní nástroj rozvoje..
STAFFMANN s. r. o.
Premeňte svoju paralyzujúcu emóciu strachu na pozitívny zdroj energie – v biznise, športe, pri verejných vystúpeniach či v súkromnom živote.Možno to znie neuveriteľne, ale strach je priateľ..
MVA Slovakia s. r. o.
Obsah tréningu: Význam hodnotiacich rozhovorov – Prečo hodnotiť? Prepojenosť na ďalšie personálne nástroje Čo hodnotiť – Čo hodnotiť (vstup, proces, výstup), Kritéria hodnotenia, Stupnica, škála..
MVA Slovakia s. r. o.
Obsah tréningu: - Štýly vedenia - Identifikácia sa s rolou riadiaceho pracovníka a zmena myslenia z rádového zamestnanca na myslenie vedúceho tímu - Nástroje vedenia - Motivácia zamestnancov..
MVA Slovakia s. r. o.
⚡️ 5 hodín nabitých praktickými radami ako úspešne zvládnuť zmeny v organizácii ☝
MVA Slovakia s. r. o.
Je talent podmienkou excelentného výkonu?
Každý človek má na niečo talent. Čo viete o tom svojom Vy? Prípadne o talentoch vašich detí alebo zamestnancov? Myslíte si, že prirodzený talent je..
MVA Slovakia s. r. o.
Riešte svoje problémy efektívne! Častokrát podnikatelia a micro podniky narážajú na strop svojich kapacít. Na nastavovanie procesov či vzdelávanie v oblasti HR nezostáva čas a na rebríček priorít sa..
MVA Slovakia s. r. o.