Lego vytvorilo vlastnú sociálnu sieť, ktorá je určená pre deti

Líder v hračkárskom priemysle značka LEGO sa stále snaží udržať si popularitu medzi svojimi fanúšikmi. Tento krát prišiel so sociálnou sieťou, kde sa všetko točí okolo stavebníc lega.
Líder v hračkárskom priemysle značka LEGO sa stále snaží udržať si popularitu medzi svojimi fanúšikmi. Tento krát prišiel so sociálnou sieťou, kde sa všetko točí okolo stavebníc lega. / Zdroj: lego.com

AUTOR: Anna Mária Brijaková

 

Lego Life predstavuje novú sociálnu sieť určenú pre deti do 13 rokov. Funguje na báze zdieľania fotiek podobne ako Instagram.

Stavebnice LEGO sú známe už niekoľko rokov a stále nestrácajú na popularite. Tentoraz sa firma rozhodla presadiť aj na internete a vytvoriť sociálnu sieť. Tá by mala slúžiť na zdieľanie fotiek vlastných stavebníc podobne ako na Instagrame. Cieľom je prostredníctvom nej podporovať detskú kreativitu.

 

Sociálna sieť ponúka rôzne možnosti

Okrem komentovania a pridávania fotografií môžu používatelia sledovať používateľov tak, ako to je na iných sociálnych sieťach. Nevýhodou môžu byť reklamy, ktoré propagujú samotnú spoločnosť. Okrem klasických funkcionalít, budú na sieti aj rôzne výzvy, kvízy či súťaže. Partnerom LEGO Life je aj známa detská organizácia UNICEF.

 

Zdroj: lego.com

 

Kontrola je zaistená

Spoločnosť prísne kontroluje komentáre príspevkov, aby zamedzila výskytu nevhodného obsahu. Namiesto reálnych fotografií majú jej členovia vytvorené avatary v LEGO podobe. Skutočné mená sa nepoužívajú, použitý je reťazec náhodných slov. Na komunikáciu budú okrem textu slúžiť smajlíky s LEGO motívmi.

 

 


 

Článok vznikol v spolupráci s portálom Vĺčatá.sk, ktorý sa špecializuje na videohry a zdravé využívanie času detí s digitálnymi technológiami.


Čítajte viac o téme: Počítačové hry a aplikácie, Lego
Zdieľať na facebooku