http://gdesk.hit.gemius.pl/lshitredir/id=bIfqjxSCW5iir5JNBJNm0qRvjw0GVxuO1tHY2UQfBw7.L7/fastid=imwclllnjwapzomcwmeazhzdhglo/stparam=zlphhwgtbt/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=/url=https://www.instudy.sk/?utm_source=eduworld&utm_medium=banner&utm_content=&utm_campaign=2019_eduworld_longterm
Články: Pre študentov
O projekte

Známky

Viac testovania a známok nevedie k lepším vedomostiam detí, myslí si profesorka matematiky na Stanfordskej univerzite

Viac testovania a známok nevedie k lepším vedomostiam detí, myslí si profesorka matematiky na Stanfordskej univerzite


Ako môžeme deti hodnotiť lepšie? Profesorka matematiky na Stanfordskej univerzite hovorí, že známky demotivujú deti pri učení. Ak už však musíme známkovať, odporúča učiteľom zamerať sa na niekoľko vecí. Čítaj ďalej
Testovali motiváciu detí učiť sa. Len 6,8 % sa teší z poznávania, zvyšok motivujú známky či strach z neúspechu

Testovali motiváciu detí učiť sa. Len 6,8 % sa teší z poznávania, zvyšok motivujú známky či strach z neúspechu


Len minimálna časť žiakov slovenských štátnych škôl má radosť z toho, že na sebe v škole pracujú, hovorí MARTIN KURUC z Centra pedagogického výskumu UK v exkluzívnom rozhovore o novom výskume. K práci v škole ich motivuje strach pred zlou známkou či hanby z toho, že niečo nezvládnu. Čítaj ďalej
Martin Kríž: Motivačné jednotky deťom nedávajte

Martin Kríž: Motivačné jednotky deťom nedávajte


Pedagóg a expert v oblasti tvorby vzdelávaích programov Martin Kríž vo svojej prednáške hovorí o tom, prečo sú motivačné jednotky škodlivé. Čítaj ďalej
Jana Nováčková: Súťaže by v školách mali mať minimálny priestor

Jana Nováčková: Súťaže by v školách mali mať minimálny priestor


Psychologička Jana Nováčková na nedávnej konferencii Škola pre 21.storočie rozvíjala myšlienku, prečo by sme súťaživosti mali dať v školách minimálny priestor. Čítaj ďalej
Šťastie v školách: Skúšanie ako zábava

Šťastie v školách: Skúšanie ako zábava


Ako žiakov nevystrašiť pri skúšaní? Ako premeniť túto často nesympatickú činnosť na hru? Čítaj ďalej
Žiaci nesúhlasia s učiteľmi, chcú polročné vysvedčenia

Žiaci nesúhlasia s učiteľmi, chcú polročné vysvedčenia


Niektoré základné a stredné školy odsúhlasili bojkot polročným vysvedčeniam. Zástupcovia škôl sú naďalej sklamaní nevšímavosťou, ľahostajnosťou a aroganciou moci. Učitelia sa preto rozhodli v proteste pokračovať aj v polovici roka neuzavretím klasifikácie. Zišlo to z pondelkového (10. 12.) stretnutia takmer 80 škôl na Gymnáziu L. Novomeského v Bratislave. Čítaj ďalej