Články: Pre študentov
O projekte

 

Sociálny experiment: Ako vnímame svoj úspech?


  

Každý človek si je svojím najväčším kritikom, no práve to nás občas neprekonateľne ťahá späť. Mnohé výzvy sa nám zdajú nedosiahnuteľné, pretože okolo seba vnímame ďaleko úspešnejších ľudí. Narodia sa nám deti a my chceme pre ne len to najlepšie, preto s nimi zostaneme na materskej a vzdáme sa na nejaký čas budovania sľubnej kariéry alebo manžel neprijme lukratívnejšiu pozíciu, pretože by mnoho cestoval a nebol vôbec s rodinou. Každý máme svoj príbeh, každého z nás postretli prekážky a máme dôvody, prečo sa necítime tak veľmi úspešní.

 

Tento sociálny experiment však ukázal, že ľuďom okolo seba sa zdáme ďaleko úspešnejší ako sami sebe.

Ľudia vo videu boli prekvapení, ako ich odlišne najbližší ľudia vnímajú a ako boli svojimi milovanými ohodnotení na škále od 1 do 10. Tento experiment môže byť pre nás impulzom k tomu, aby sme častejšie hovorili svojim blízkym, čo si o nich myslíme. Môžu byť vďaka tomu ďaleko úspešnejší, ako si myslia.

 

Video vytvorila Strayer University a Aplus ako súčasť kampane na predefinovanie slova „úspech.“ Podľa Strayer University si 90% Američanov spája úspech so šťastím skôr ako „so skutočnosťou dostávania alebo získavania majetku, rešpektu či slávy“ čo je jeho aktuálne znenie v slovníku.

 

Viac informácií nájdete na: strayer.edu | Aplus

 

 

Články na portáli Eduworld.sk nie sú zamknuté, pretože si uvedomujeme dôležitosť šírenia hodnotných informácií o vzdelávaní a výchove. Dokážeme ich ale tvoriť len vďaka dobrým ľuďom, ktorí nás dobrovoľne podporujú. Budeme si nesmierne vážiť, ak sa k nim pridáte aj vy.
×
Píšeme len vďaka podpore dobrých ľudí. Chcem podporiť

Čítajte viac o téme: Úspech
Páčil sa ti článok? Pošli ho ďalej!
Zdieľať na facebooku
Diskusia

Páčil sa ti tento článok? Zaregistruj sa a žiadny najčítanejší článok ti neunikne.