Bratislava 21. februára (TASR) - Učitelia základných škôl zaradených do experimentu výučby anglického jazyka metodikou JOLLY PHONICS majú za sebou ďalší odborný tréning. Ďalšie školenie JOLLY PHONICS „Efektivita vyučovacej metódy Jolly Phonics v primárnom vzdelávaní" pre Experimentálny projekt 2017/18 sa uskutočnilo v slovenských základných školách ZŠ Pankúchova v Bratislave, ZŠ Martinská v Žiline a ZŠ Mirka Nešpora v Prešove. Ďalšie stretnutie učiteľov je naplánované na apríl 2018.
„Tento projekt, ktorého garantom je Štátny pedagogický ústav a realizovaný je pod dohľadom Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR, pokračuje presne podľa schváleného harmonogramu. Aprílový workshop bude zameraný na zdieľanie skúseností, zodpovedanie nových otázok, podporu a informovanie o pripravovanom testovaní prvákov základných škôl," uviedol riaditeľ ŠPÚ Ľudovít Hajduk.
Viac informácií o projekte experimentálneho overovania Efektivita vyučovacej metódy Jolly Phonics v primárnom vzdelávaní nájdete na webovej stránke ŠPÚ v sekcii Vzdelávanie.
Overovanie metódy Jolly Phonics v primárnom vzdelávaní pokračuje podľa plánovaného harmonogramu
Výučba angličtiny metódou JOLLY PHONICS bude na viacerých základných školách možno realitou. / Foto: Bigstock