Ako nastaviť vzdelávanie vo firme
Organizátor kurzu: PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
 
              
                  Pridať medzi obľúbené
                  Obľúbené
                
                
                15.12.2020
            
              
            
          Prihlás sa
                  
                O kurze
Poplatky
Klienti
Kontakt
                  Obsah kurzu
Mať firmu, kde neexistuje žiadne vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, je spoľahlivým spôsobom ako sa pripraviť o zásadnú konkurenčnú výhodu. Veľké firmy si veľmi výrazne uvedomujú, že len vzdelaní zamestnanci sa budú vyznať, budú vedieť prinášať inovatívne myšlienky a názory, ktoré v konečnom dôsledku povedú k novým produktom alebo službám.
Pozývame vás na workshop kde vám predstavíme kompletný koncept budovania  a nastavovania vzdelávania vo firme. Vaším lektorom bude PaedDr. Martin Prodaj, ktorý sa podieľal na nastavovaní konceptu vzdelávania v takých spoločnostiach ako napr. Poštová banka, O2 Telefonica  alebo NN životná poisťovna,rovnako však pomáhal aj malým a stredným firmám.
 Obsah workshopu  -  Východzie parametre  vzdelávacieho systému
-  Hodnoty a ciele firmy a ich dopad na vzdelávanie
-  Prepojenie vzdelávania a výkonnosti firmy
-  Kľúčové kompetencie ktoré treba rozvíjať
-  Napojenie vzdelávania na ostatné firemné procesy
-  Kompetenčná matica ako odrazový mostík nastavovania vzdelávania
-  Prostriedkom k čomu je vzdelávanie?
-  Definovanie cieľov rozvoja  a vzdelávania
-  Definovanie nástrojov vzdelávania
-  Časový plán vzdelávania
-  Vyhodnotenie rozvojového procesu
-  Follow up aktivity každého vzdelávania
            Cieľ kurzu
Odovzdať účastníkom informácie, ktoré im umožnia nastaviť vzdelávací systém v ich firme alebo spoločnosti.
            



 Chcem hodnotiť
Chcem hodnotiť









































