Obsah kurzu
Firemná kultúra je niečo nehmatateľné, nekonkrétne, no napriek tomu veľmi zásadné, čo ovplyvňuje náladu, postoje, očakávania aj správanie zamestnancov. Firemnú kultúru nie je vidieť, no napriek tomu sa zásadným spôsobom podieľa na tom, ako je firma vnímaná zamestnancami a rovnako tak aj vonkajším svetom.
K firemnej kultúre môžete pristupovať ako k niečomu, čo tak dajako vznikne samo od seba, alebo začnete uvažovať nad tým, ako by ste vy sami mohli prispieť k vzniku žiadúcej a prospešnej firemnej kultúry.Pozývam vás na workshop kde si spoločne budeme definovať aká by mala byť firemná kultúra a čo je možné urobiť preto, aby ste s ňou vo výsledku boli spokojní.
Obsah - Definovanie firemnej kultúry
- Čo vytvára firemnú kultúru?
- Pozitívna a negatívna firemná kultúra
- Vytváranie firemnej kultúry zvrchu a zospodu
- Stratégia budovanie firemnej kultúry
- Ako prísť na to, čo má byť predmetom firemnej kultúry
- Súlad hodnôt firmy a hodnôt firemnej kultúry
- Aktivity, ktoré vytvárajú firemnú kultúru
- Vnútorný príbeh firmy ako podklad pre vznik firemnej kultúry
- Písané a nepísané pravidlá fungovanie vo firme
Cieľová skupina
Pre HR partnerov, HR konzultantov, manažérov, majiteľov firiem ktorým záleží na dobre firemnej kultúre.
Odborný garant:
Martin Prodaj
Kurz je spojený s pobytom:
nie