Ako nastaviť vzdelávanie vo firme
Organizátor kurzu: PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
15.12.2020
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
Mať firmu, kde neexistuje žiadne vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, je spoľahlivým spôsobom ako sa pripraviť o zásadnú konkurenčnú výhodu. Veľké firmy si veľmi výrazne uvedomujú, že len vzdelaní zamestnanci sa budú vyznať, budú vedieť prinášať inovatívne myšlienky a názory, ktoré v konečnom dôsledku povedú k novým produktom alebo službám.
Pozývame vás na workshop kde vám predstavíme kompletný koncept budovania a nastavovania vzdelávania vo firme. Vaším lektorom bude PaedDr. Martin Prodaj, ktorý sa podieľal na nastavovaní konceptu vzdelávania v takých spoločnostiach ako napr. Poštová banka, O2 Telefonica alebo NN životná poisťovna,rovnako však pomáhal aj malým a stredným firmám.
Obsah workshopu - Východzie parametre vzdelávacieho systému
- Hodnoty a ciele firmy a ich dopad na vzdelávanie
- Prepojenie vzdelávania a výkonnosti firmy
- Kľúčové kompetencie ktoré treba rozvíjať
- Napojenie vzdelávania na ostatné firemné procesy
- Kompetenčná matica ako odrazový mostík nastavovania vzdelávania
- Prostriedkom k čomu je vzdelávanie?
- Definovanie cieľov rozvoja a vzdelávania
- Definovanie nástrojov vzdelávania
- Časový plán vzdelávania
- Vyhodnotenie rozvojového procesu
- Follow up aktivity každého vzdelávania
Cieľ kurzu
Odovzdať účastníkom informácie, ktoré im umožnia nastaviť vzdelávací systém v ich firme alebo spoločnosti.