Optimalizácia firemnej logistiky

Organizátor kurzu: C&D Services s.r.o.
Optimalizácia firemnej logistiky
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
Trnava
Starohájska 9/B
C&D Services s.r.o.
9:00 - 15:00, 2 x prestávka 15 min a prestávka na obed
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Poplatky
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

Program seminára:

  1. Právny základ unitárny a slovenský
  2. Štandardný a zjednodušený postup – vysvetlenie rozdielov a výhod
  3. Plnenie podmienok pre udelenie povolenia, povolenie, uplatňovanie zjednodušených postupov
  4. Získanie statusu AEO typu C,S alebo F a jeho výhody a prínosy pre firemnú logistiku
  5. Ekonomické a praktické dôvody využívanie statusu AEOC a zjednodušených postupov
  6. AEO zefektívni, optimalizuje a zjednodušuje procesy vo firmenj logistike
  7. Zjednodušené postupy v tranzite - schválený príjemca, schválený odosielateľ - začatie a ukončenie tranzitu
  8. Celková záruka, zníženie/oslobodenie od celkovej záruky pre tranzit
  9. Zjednodušené postupy pri preprave po železnici, kombinovanej doprave, letecky, po mori, potrubím - vedením
  10. Zjednodušené colné vyhlásenie pri dovoze / vývoze
  11. Zápis do evidencie deklaranta pri dovoze a vývoze
  12. Schválený vývozca, registrovaný vývozca - zjednodušenie vyhotovenia dôkazov o pôvode a statuse tovaru
  13. Praktické využívanie zjednodušených postupov a statusu AEO - poznatky z praxe
  14. Elektronické colné konanie pri zjednodušených postupoch
  15. Predbežné colné vyhlásenia pred vstupom/výstupom na/z územia EÚ,
  16. Rýchlo sa kaziaci tovar – uplatnenie prednostného colného konania
  17. Prepojenie zjednodušených postupov ich zapracovanie a nastavenie vo firemnej logistike

Cieľ kurzu

je prezentovať využívanie zjednodušených postupov, ako nástrojov k optimalizácií firemnej logistiky. Umožňujú plnenie colných formalít s vylúčením niektorých povinností, ako napríklad bez povinnosti fyzicky predkladať tovar colnému úradu pod. Hospodárske subjekty nie sú závislé od úradných hodín colných úradov. Pri vzdialenom sídle, ďaleko od colného úradu, alebo Vás limitujú úradné hodiny colného úradu, no i tak chcete operatívne a podľa vlastných časových a procesných možností vybavovať zásielky, tak Vám ponúkame návody a riešenia, ktoré Vám to v aplikačnej praxi umožnia. Stačí len chcieť zmeniť rokmi zabehnuté stereotypy a nabrať odvahu to zlepšiť, zefektívniť.  

Získate kontrolu nad vlastnými transakciami, dokážete si riadiť procesy oveľa efektívnejšie bez prestojov na colnici, bez zvýšených nákladov a často zbytočných poplatkov a nárokov na pracovné sily. Pri opakovaných operáciách s tretími krajinami siahajú po zjednodušených postupoch nielen veľké , či nadnárodné spoločnosti, ale tiež menšie a stredné firmy. Krokom k optimalizácií logistických procesov sú práve zjednodušené postupy cez elektronickú komunikáciu z colným úradom. Najnovšie trendy ukazujú, že využívanie zjednodušených postupov v kombinácií s elektronickým colným konaním, statusu AEO prináša svoje výsledky vo forme samovymerania pro dovoze od 1,7,2025 a centralizovaného colného konania od 1.1.2026. Tak Zlepšite svoje postavenie v medzinárodnom logistickom reťazci, získajte výhody cez zjednodušenie procesov, ich nastavenie, optimalizáciu a zlepší to tiež Vaše cash flow, vybavovanie objednávok klientov, či skoršieho dodania Vášho tovaru do výroby, či predaja. 

Poskytneme Vám komplexné informácie k efektívnemu nastaveniu systému logistiky, k optimalizácií procesov, zníženiu nákladov z titulu plnenia colných formalít, čím zvýšite rýchlosť vybavovania zásielok pri dovoze, vývoze a tranzite. Zjednodušené postupy pri obchodovaní s tretími krajinami sú pre stredné a veľké firmy, logistické a výrobné firmy, operátorov v preprave alebo pre poskytovateľov colných služieb, ktorí vystupujú ako zástupcovia v colnom konaní už nevyhnutnosťou. 

Cieľová skupina

obchodné firmy, výrobné firmy, ktoré obchodujú s krajinami mimo Európskej únie, logistické spoločnosti, operátori v termináloch, na letiskách, prístavoch, prevádzkovatelia colných skladov a logistických centier, kuriérske a prepravné spoločnosti a subjekty prepravujúce tovary všetkými druhmi dopravy. 

Odborný garant:

Mgr. Jozef Vaško, em. h.c.i.

Lektori:

Mgr. Jozef Vaško, em. h.c.i.

Osvedčenie:

ÁNO

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 



Ďalšie ponuky organizátora
Kurzy pre dospelých
 
INCOTERMS 2020 - medzinárodné obchodné podmienky
0 hodnotení

International Commerce Terms, tiež známe ako INCOTERMS sú medzinárodné uznávané obchodné pravidlá štandardizovaných podmienok, ktoré upravujú prechod nákladov (dopravných), rizík (pri strate alebo..

C&D Services s.r.o.
INTRASTAT-SK - spravodajská povinnosť pre rok 2025
0 hodnotení

[u]1. časť – úvod do intrastatu, právny základ, intrastat povinnosť, intrastat kódy, 3 hodiny[/u] platné právne normy EÚ a SR, vysvetlenie pojmov a terminológie, zmeny v zákone..

C&D Services s.r.o.
Daňový sklad
0 hodnotení

Ako sa stať prevádzkovateľom na spotrebiteľské balenie cigariet, podmienky vydávania povolenia Skolenie so zameraním na prevádzku daňového skladu na cigarety. legislatívny základ osobitosti..

C&D Services s.r.o.
Zobratiť všetky...