Skvelá zákaznícka starostlivosť
Organizátor kurzu: PaedDr.Martin Prodaj-INSIGHT
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
20.12.2020
18:00
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Je jedno aké dokonalé služby alebo produkty budeš ponúkať. Dnes naozaj nie je problém čokoľvek vyrobiť. O trošku väčší problém je to predať. Ale úplne najväčší problém býva sa o tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, aj dobre postarať. Znie to pomerne jednoducho a vo svojej podstate to aj jednoduché je.
A napriek tomu sa ako zákazníci neustále stretávame nielen s mizernými službami ale aj s mizernou zákazníckou starostlivosťou, ktorá môže totálne devalvovať aj vynikajúci produkt alebo službu. Takýto podnikatelia si však neuvedomujú jednoduchú logiku, stojacu za spokojným zákazníkom. A totiž, že spokojný zákazník je vracajúci sa zákazník. A vracajúci sa zákazník sú ľahké peniaze do firemnej kasy.
Ak ti na spokojnosti tvojich zákazníkov ( a plnej kase) naozaj záleží a chceš pre nich to prvé aj posledné (čo by si určite mal) potom ťa pozývam na webinár, kde sa budeme baviť o všetkom, čo prispieva k spokojnosti každého zákazníka.
Obsah kurzu:
- Prečo je dôležitá zákaznícka starostlivosť
- Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá?
- Procesy zákazníckej starostlivosti
- Mechanizmy spätnej väzby
- Vyhodnocovanie spätnej väzby
- Starostlivosť o zákazníka pred kúpou
- Starostlivosť o zákazníka počas kúpy
- Starostlivosť o zákazníka po kúpe
- Komunikačné kanály ako nástroje zák. starostlivosti
- Web
- Mail
- Sociálne siete
- Telefonická komunikácia
- Chaty
Cieľ kurzu
Zlepšiť zákaznícku starostlivosť.