Komunikačný kurz
Obsah kurzu
Viete si predstaviť porozprávať sa bez problémov s kýmkoľvek o čomkoľvek?
Staňte sa vyrovnaným človekom, vďaka skvelej komunikácii.
Staňte sa skutočným a hodnotným partnerom pre ľudí okolo vás. Naučíte sa, ako urovnať spory kvôli maličkostiam. Nebudete už výbušný a naučíte sa hovoriť presvedčivo. Ukážeme vám ako napraviť rozladenia v komunikácii. Nech už svoje konflikty riešite akokoľvek, možno nie ste zakaždým spokojný s výsledkom a tušíte, že možno by sa dalo aj inak. Tak ak máte chuť na sebe popracovať, príďte na tréningový kurz, kde sa naučíte, ako správne riešiť konflikty. Pochopíte, prečo sa niekto správa tak, ako sa správa a možno vás to prestane trápiť. Počas kurz sa trénujú modelové situácie zo skutočného života.
Je dôležité pôsobiť vyrovnaným dojmom a byť považovaný za človeka, ktorý sa vie ovládať a mať dobré vzťahy s ostatnými. Ako šéf budete priťahovať tých správnych zamestnancov a ako človek budete priťahovať skvelých priateľov a blízkych.
Cieľ kurzu
Komunikačný kurz zlepšuje v plnej miere pracovný, ale aj súkromný život absolventa. Je určený pre kohokoľvek, kto chce odbúrať prípadné vnútorné bariéry a zvýšiť sebaistotu v rozhovore s kýmkoľvek – či už je to dôležitý zákazník, alebo dobrý priateľ. Na druhej strane vie aj ukončiť rozhovor takým spôsobom, že to pre druhého nie je nepríjemné ani urážlivé. Pôsobí vo všetkých situáciách vyrovnaným dojmom, dokáže zvládnuť aj ťažšiu komunikáciu vrátane osobných útokov a vie byť oporou pre svojho partnera vo firme aj v súkromí.
Cieľová skupina
Tréningový kurz je určený pre šéfov, predajcov a tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom styku so zákazníkom.