Komunikačný kurz
Organizátor kurzu: HCA Slovakia

Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
13.07.2023 - 16.07.2023
Košice - Barca
Borodáčova 42
HCA Slovakia
9.00 - 17.00
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Ako zlepšiť svoje podnikanie pomocou komunikácie
Tento tréningový kurz je určený pre šéfov, asistentky, predajcov a tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom styku so zákazníkom. Cieľom je zlepšiť verbálne komunikačné zručnosti účastníka, odbúrať prípadné vnútorné bariéry a zvýšiť sebaistotu v rozhovore s kýmkoľvek – či už je to dôležitý zákazník, alebo dobrý priateľ. Väčšinu času účastníci trénujú vo dvojiciach modelové situácie zo života. Je to jeden z kurzov, ktorý v plnej miere zlepšuje nielen pracovnú, ale aj súkromnú oblasť života absolventa.
Témy: - Robí vám problém byť vo väčšej spoločnosti?
- Zvyknete mať s ľuďmi spory kvôli maličkostiam?
- Stáva sa, že vás ľudia nepochopia?
- Bývate nervózny v prítomnosti určitých ľudí?
- Ste výbušný a robí vám problém ovládnuť sa v určitých situáciách?
- Musia vás ľudia žiadať, aby ste opakovali to, čo ste povedali?
- Dokážete dostať odpoveď na svoju otázku, aj keď sa druhý človek vykrúca?
- Viete hovoriť presvedčivo?
- Dokážete pohodlne prijať čokoľvek, vrátane osobných útokov na vás?
- Viete hovoriť napriek tomu, že vás iní vyrušujú?
- Skáčete vy druhým do reči?
- Ako viete dať ľuďom najavo, že ich počúvate a chápete?
- Robí vám problém osloviť úplne cudzieho človeka?
- Viete opraviť rozladenie v komunikácii?
- Ako zastaviť v reči tých „uhovorených“ tak, aby sa neurazili?
- Čo robiť, ak vám niekto položí nepríjemnú alebo príliš osobnú otázku?
- Ako dostať niekoho, kto je neochotný hovoriť, do konverzácie?
- Ako vrátiť človeka späť k pôvodnej téme rozhovoru, ak sústavne od nej odbočuje?
- Viete začať, ukončiť a riadiť tempo rozhovoru?
- Viete ako budovať dobré vzťahy s podriadenými, zákazníkmi, priateľmi a príbuznými?
Cieľ kurzu
Človek, ktorý sa vie bez problémov porozprávať s kýmkoľvek o čomkoľvek – bez ohľadu na to, či sa baví s najlepším priateľom alebo veľmi dôležitým klientom. Na druhej strane vie aj ukončiť rozhovor takým spôsobom, že to pre druhého nie je nepríjemné ani urážlivé. Pôsobí vo všetkých situáciách vyrovnaným dojmom, dokáže zvládnuť aj ťažšiu komunikáciu vrátane osobných útokov a vie byť oporou pre svojho partnera vo firme aj v súkromí.