Efektívny marketing
Obsah kurzu
Ako nastaviť marketing, ktorý prináša efekt?
Pripravte marketingový koncept, ktorý osloví množstvo zákazníkov.
Nenechajte si nahovoriť, že marketing je len vecou náhody a nie je možné mu porozumieť. Nie je to tak!
Je na šéfovi, aby určil celkový koncept firemného marketingu a podriadení (alebo reklamná agentúra) ho majú naplniť. Iba takto k sebe nasmerujete kupujúcich zákazníkov. Zle nastavený marketingový koncept môže „zožrať“ milióny a nepriniesť žiaden efekt. Naopak, dobre nastavená marketingová stratégia vám za rozumný peniaz prinesie veľký ohlas a taký pretlak záujemcov, že si budete môcť vyberať tie najziskovejšie zákazky. Dokonca aj keď sa vám dnes darí, nesmiete zaspať dobu, lebo vás predbehne konkurencia. Šéf, a nikto iný, musí určiť celkovú marketingovú stratégiu firmy. Ako to urobiť aby to naozaj fungovalo? Potrebujete poznať jednoduché a rýchlo aplikovateľné postupy, na základe ktorých sa rozhodnete.
Efektívny marketing je vysoko praktický seminár z oblasti marketingu a komunikácie so zákazníkmi určený pre majiteľov, výkonných riaditeľov a marketingových pracovníkov. Bol vytvorený na základe praktických skúseností prednášateľky a je smerovaný hlavne pre použitie v malých a stredných firmách. Je určený pre marketingových začiatočníkov aj pre tých, ktorí majú pocit, že marketing v ich firme neprináša vytúžené ovocie v podobe objednávok. Súčasťou seminára sú praktické cvičenie pre lepšie pochopenie a zvládnutie prezentovaných marketingových techník.
Cieľ kurzu
Človek, ktorý vie presne naplánovať úspešnú marketingovú stratégiu firmy v rámci rozpočtu, ktorý má k dispozícii.
Cieľová skupina
Seminár je určený pre majiteľov a riaditeľov firiem, vedúcich marketingových oddelení a tých, ktorí určujú stratégiu marketingu vo firme.