Seminár o predaji
Obsah kurzu
Ako u zákazníka vyvolať istotu, že práve vaše riešenie je pre neho to najlepšie?
Absolvujte tréningový seminár pre okamžité zlepšenie predaja.
Naučte sa riadiť komunikáciu so zákazníkom a vyhnúť sa problematickým veciam.
Ak vám klienti čo i len raz povedali, že ste drahý a že im máte dať zľavu, lebo u konkurencie im ponúkli „v podstate to isté, ale lacnejšie“, tak to znamená, že o kúpe nerozhoduje produkt ani jeho značka, ale sám klient. To on určí, či a kedy si to kúpi a za koľko. A to je úplne iný druh predaja. Hlavný úspech obchodníka je v tom, aký je človekoznalec. Musí klientovi rozumieť. Je to dokonca dôležitejšie, ako odborné znalosti a štandardné predajné techniky, ktoré poznáte. Dobrý obchodník si uvedomuje, že doba sa mení a je potrebné sa na tieto zmeny pripraviť. Musí začať predávať na trhu klienta.
Príďte na Seminár o predaji a získajte 2 dni plné praktického tréningu človekoznalectva.
Peniaze investované do Seminára o predaji sa môžu vrátiť aj za niekoľko hodín, čo boli predajcovia po ňom v predaji. Bežná návratnosť sa pohybuje v závislosti od brandže v dňoch alebo týždňoch. Niekde stačí jeden jediný obchod získaný navyše vďaka použitiu nástroja (nástrojov) zo Seminára o predaji.
Cieľ kurzu
Predajca, ktorý vytvára príjem a zisk organizácie pomocou úspešného predaja u zákazníkov.
Cieľová skupina
Tréningový kurz je určený pre obchodníkov a pracovníkov predaja.