Veľkosť písma, farbu podkladu, text reklamy, zaujímavý obrázok – to všetko za vás vymyslí marketingová agentúra alebo váš pracovník. Ale to, ako, kedy a v akej kombinácii máte použiť letáky, e-maily,..
Jednodňový tréning pre projektových špecialistov, realizujúcich dlhodobejšie projekty u klienta s poukázaním na nutnosť ovládať obchodnícke, odborné aj konzultačné zručnosti.
Jednodňový workshop o získavaní a udržaní verného zákazníka – možnosti a nástroje, najčastejšie chyby a najlepšie skúsenosti z obchodných rokovaní.
Program
8.30 - 9.00 Prezentácia..
Predajný rozhovor: Jednodňový tréning komunikačných zručností - nácvik jednotlivých krokov pri jednaní s klientom, zákazníkom, zameraný na zvyšovanie vnímavosti predajcov k potrebám zákazníka a na..
Dvojdňový tréning obchodného rokovania pre pracovníkov v kontakte so zákazníkom. Cieľom je obohatiť repertoár správania sa predajcov prístupmi, ktoré môžu prispieť k zákazníkovej vernosti. K Vášmu..
Základné informácie V súčasnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe sa rôznia názory odborníkov na to, aké postupy v marketingu použiť. Ako však robiť marketing skutočne efektívne? Jedna z prvých..
Jednodňový tréning pre manažérov a obchodných zástupcov s nácvikom vyjednávacích taktík a s analýzou videozáznamu o vyjednávacích zručnostiach.
Program:
8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov.
..
Zvažujete
každé €uro a výdavky na marketing a reklamu sa Vám preto zdajú
zbytočné? Kníh o tom ako robiť marketing za milóny €uro je množstvo, ale
ako urobiť úspešný marketing ak na to máte..
Nezáleží na tom, aký super produkt predávate a aký je dôležitý pre ľudí a planétu, pokiaľ nie je na prvej strane vyhľadávačov, máte smolu. SEO je súbor techník a postupov slúžiacich na zlepšenie..
Všetci robíme chyby. Väčšina z nich nemá príliš tvrdé následky, no niektoré chyby vás môžu nepríjemne bolieť. Obzvlášť chyby v marketingu a reklame sú často skutočne drahé a okrem množstva zle..