Obsah kurzu
Základné informácie
V súčasnej rýchlo sa meniacej digitálnej dobe sa rôznia názory odborníkov na to, aké postupy v marketingu použiť. Ako však robiť marketing skutočne efektívne? Jedna z prvých otázok marketingových agentúr je výška vášho rozpočtu na reklamu. Keď firma investuje do nových technológií, tak viete presne vypočítať jej návratnosť a ziskovosť. No ak vložíte nemalú sumu z firemných financií na marketing, často je to bez garancie výsledkov. Pár omylov v tejto oblasti vás môže priviesť k záveru, že marketingu nerozumiete a jednoducho nefunguje.Kľúč k úspešnému marketingu však naozaj existuje!Prestaňte používať metódu pokusov a omylov v tejto oblasti. Získajte jednoducho použiteľné nástroje, ktoré vám dodajú viac istoty pri rozhodovaní o financiách investovaných do marketingových aktivít. Pokiaľ chcete vedieť, ako zistiť, čo vaši zákazníci skutočne chcú, ako používať výsledky prieskumov na zvýšenie efektivity či ako presne merať a vyhodnocovať výsledky marketingu, príďte na seminár Piera Paderniho.
Cieľ kurzu
Témy: - Čo je kľúčom k úspešnému marketingu?
- Ako vytvoriť produkt, ktorý budú zákazníci milovať?
- Ako garantovať výsledky v marketingu?
- Ako mať väčší zisk vďaka marketingu s minimálnymi nákladmi?
- Ako robiť a vyhodnocovať marketingové prieskumy?
- Ako využiť výsledky prieskumov na zostavenie účinných propagačných materiálov?
- Ako vyhodnocovať úspešnosť marketingových aktivít?
- Ako nastaviť propagáciu na rôzne skupiny zákazníkov?
- Ako komunikovať s koncovými zákazníkmi a ako s firmami?
- Ako robiť efektívny marketing pri produktoch s malou maržou?
- Praktické príklady úspešných marketingových kampaní.
Cieľová skupina
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Lektori:
Pier Paderni
Kurz je spojený s pobytom:
nie