Obsah kurzu
Predajný rozhovor: Jednodňový tréning komunikačných zručností - nácvik jednotlivých krokov pri jednaní s klientom, zákazníkom, zameraný na zvyšovanie vnímavosti predajcov k potrebám zákazníka a na osvojenie si zodpovednosti za spokojnosť klienta, zákazníka.
Program
8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov, objednávka obedov.
9.00 - 12.30 Kto sú moji zákazníci a čo od nás kupujú - zoznamovacie cvičenie.
Čo tvorí imidž profesionála (skupinová práca).
Konštrukcia a fázy efektívneho predajného rozhovoru.
Úvodná komunikácia so zákazníkom – hranie rolí.
Zisťovacia fáza rozhovoru – záleží na type produktu?– nácvik, hranie rolí.
Zákazníkove potreby a poskytované služby
Kedy je vhodné sa pýtať a čo sa vlastne smiem pýtať neznámeho človeka v mojom biznise? Nácvik vo dvojiciach.
12.30 - 13.15 Obedňajšia prestávka.
13.15 - 16.30 Aktívne počúvanie a budovanie vzhťahu so zákazníkom.
Signály kúpy v komunikácii s klientom/zákazníkom a ich efektívne využívanie.
Prezentačná fáza rozhovoru a predávanie produktov – argumenty, výhody, úžitok pre zákazníka (skupinová práca).
Žiadúce a nežiadúce formulácie pri jednaní so zákazníkom.
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.
Záverečná fáza rozhovoru: nácvik záverečných postupov pri uzatváraní obchodu, osvedčené slovné spojenia, zaručujúce spokojnosť zákazníka.
Cieľová skupina
Obchodníci
Lektori:
PhDr. Viera Trnková
Kurz je spojený s pobytom:
nie