Marketing za drobné
Organizátor kurzu: Etc. Skalica
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
14.06.2018
Skalica
Gorkého 27
Etc. Skalica
9,00-17,30
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Zvažujete
každé €uro a výdavky na marketing a reklamu sa Vám preto zdajú
zbytočné? Kníh o tom ako robiť marketing za milóny €uro je množstvo, ale
ako urobiť úspešný marketing ak na to máte desiatky či stovky €uro? Nie je to
nemožné, súčasná doba umožňuje byť úspešný aj s nízkymi nákladmi.
Témy
- podstata podnikania v malých podmienkach
- konkurencia
a spolupráca na miestnom trhu
- spotrebiteľ a jeho
vymedzenie pre malé subjekty
- produkt, jeho
vymedzenie a konkurenčná výhoda
- komunikácia s nízkym rozpočtom
- cenové rozhodnutia bez vedy [u][/u] [u][/u] [u][/u]
Cieľ kurzu
Cieľom kurzu je naučiť živnostníkov,
podnikateľov pracovníkov marketingovému mysleniu a urobiť základné
marketingové rozhodnutia bez veľkých výdavkov. a odbytu pracovať s kvalitou ako marketingovým
a komunikačným nástrojom. Ak má byť kvalita nástrojov zvyšovania
konkurenčnej schopnosti organizácie nemôže predovšetkým pri spotrebných
tovaroch zostať zodpovednosťou výroby. Naopak bez strategického začlenenia do
komunikácie a marketingu nie je možné dosiahnuť návratnosť prostriedkov
investovaných do kvality vo výrobe.
podnikateľov pracovníkov marketingovému mysleniu a urobiť základné
marketingové rozhodnutia bez veľkých výdavkov. a odbytu pracovať s kvalitou ako marketingovým
a komunikačným nástrojom. Ak má byť kvalita nástrojov zvyšovania
konkurenčnej schopnosti organizácie nemôže predovšetkým pri spotrebných
tovaroch zostať zodpovednosťou výroby. Naopak bez strategického začlenenia do
komunikácie a marketingu nie je možné dosiahnuť návratnosť prostriedkov
investovaných do kvality vo výrobe.