Obsah kurzu
Jednodňový workshop o získavaní a udržaní verného zákazníka – možnosti a nástroje, najčastejšie chyby a najlepšie skúsenosti z obchodných rokovaní.
Program
8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov.
9.00 - 12.30 Ako to vidí zákazník, kedy som bol ja ako zákazník nespokojný, príčiny zákazníckej nevery.
Päť predpokladov predaja.
Čo je v biznise „jadro" a čo je "obal“?
Telefonická komunikácia so zákazníkom a biznis etiketa – hranie rolí.
Profesionálny imidž predajcu – akého si vyberiete, keď ste zákazník?
Zákaznícky orientovaný prístup, jeho podstata.
12.30 - 13.15 Obedňajšia prestávka.
13.15 - 16.30 Poskytované služby vers.služby zákazníkom a okamihy pravdy
Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky.
Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného zákazníka.
Formulácia najvážnejších prehreškov voči zákazníckej spokojnosti.
Individuálne akčné plány k prebranej téme.
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.
Cieľová skupina
Obchodníci
Lektori:
PhDr. Viera Trnková
Kurz je spojený s pobytom:
nie