AKO ZÍSKAŤ VERNÉHO ZÁKAZNÍKA

Organizátor kurzu: PERKON, spol. s r.o.
AKO ZÍSKAŤ VERNÉHO ZÁKAZNÍKA
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava
Dunajská 26
Hotel Danubia Gate
8:30-16:30
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Poplatky
Kontakt

Obsah kurzu

Jednodňový workshop o získavaní a udržaní verného zákazníka – možnosti a nástroje, najčastejšie chyby a najlepšie skúsenosti z obchodných rokovaní.

Program

8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov.

  9.00 - 12.30 Ako to vidí zákazník, kedy som bol ja ako zákazník nespokojný, príčiny zákazníckej nevery.
Päť predpokladov predaja.
Čo je v biznise „jadro" a čo je "obal“?
Telefonická komunikácia so zákazníkom a biznis etiketa – hranie rolí.
Profesionálny imidž predajcu – akého si vyberiete, keď ste zákazník?
Zákaznícky orientovaný prístup, jeho podstata.

  12.30 - 13.15  Obedňajšia prestávka.

  13.15 - 16.30 Poskytované služby vers.služby zákazníkom a okamihy pravdy
Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky.
Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného zákazníka.
Formulácia najvážnejších prehreškov voči zákazníckej spokojnosti.
Individuálne akčné plány k prebranej téme.
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.

Cieľová skupina

Obchodníci

Lektori:

PhDr. Viera Trnková

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
 
 


Tajomstvá úspešného marketingu
Škola manažmentu L. Rona Hubbarda Slovakia s.r.o.