ABC Asistentka a sekretárka manažéra a práca s PC – Administratívny pracovník
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Obsah kurzu
ABC Asistentka a sekretárka manažéra a práca s PC – Administratívny pracovník
Rozvoj osobnosti a zručností ako sa stať úspešnou asistentkou alebo sekretárkou manažéra a zvládať úkoly, riešiť problémy a spory alebo praktické činnosti typu firemnej korešpondencie, telefonovania, rezervácie, obstaranie propagačných predmetov a podobne.
Obsah kurzu: ako správne komunikovať ako riešiť stresové a konfliktné situácie ako si usporiadať sekretariát ako efektívne využiť počítač a internet ako sa starať o svoj vzhľad ako využívať time management a informační management čo je dobré vedieť, ak je vaším šéfom cudzinec či žena akú kariéru môžete ako asistent/ka dosiahnuť Výber profesie a zamestnania Druhy obchodných spoločností a manažmentu Asistentské pozície v hierarchii firmy Osobnosť asistentky Mojím šéfom je žena Mojím šéfom je cudzinec Vzhľad asistentky Usporiada a vzhľad sekretariátu Praktické zručnosti asistentky Počítač – môj priateľ a pomocník Elektronická pošta – e-mail v sekretárskej praxi Internet v sekretárskej praxi Firemná kultúra Ďalší rozvoj – zvyšovanie kvalifikácie Príklad pracovného týždňa Počítačové zručnosti: Kancelársky balík Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook Prehliadanie webových stránok na internete a práca s Gmail, YouTube, Facebook a podobne.
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list 2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať aj dištančne on-line z pohodlia domova. Po absolvovaný kurzu obdržíte Osvedčenie, s ktorým sa uplatníte ako asistent/ka alebo sekretár/ka manažéra v kancelárií.
Cieľ kurzu
Získanie vedomostí a zručností asistentky alebo sekretárky.
Cieľová skupina
Každý kto sa chce zamestnať ako asistentka alebo sekretárka manažéra.