Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Obsah kurzu
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.
Počítačové zručnosti1. Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook 2. Prehliadanie webových stránok na internete, Facebooku, YouTube, Gmail a iné.
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list 2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR 3, Zamestnaní majú možnosť si hradiť kurz sami na splátky. Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať dištančne on-line z pohodlia domova. Doklad o absolvovaní kurzu: Certifikát Funkcia: Administratívny pracovník Cielené publikum: Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.
Cieľ kurzu
Získať certifikát na pracovnú činnosť administratívneho pracovníka.
Cieľová skupina
Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.




Chcem hodnotiť










