Kurzy pre dospelých
Kategória
Podkategória
Kraj
Mesto
Dátum konania
Zoradiť podľa
Marketingové kurzy a školenia pre firmy
Zobrazenie 1 - 15 z 35
Zoradiť podľa
I.Blok-Komunikácia * Komunikácia a komunikačné zručnosti * Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie * Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť * Fázy predajného procesu *..
Neaktuálny termín
VHS-kou už asi dieru do sveta neurobíte. Dnes už žijeme a komunikujeme v online svete, ale nesmieme zabúdať, že hocičo "capnúť" na internet tiež nefunguje... Viete preniesť príbeh, emócie a..
Neaktuálny termín
FAREBNÝ WORKSHOP-FARBOLÓGIA V PRAXI Interaktívny workshop s praktickým tréningom využitia farebnej psychológie vo vašej vizuálnej komunikácii. Hoci nás farby v každodennom živote ovplyvňujú..
Neaktuálny termín
Ako sa zákazníci rozhodujú v online svete a ako dokážeme ich nákupné rozhodovanie ovplyniť pomocou nástrojov online marketingu?
Neaktuálny termín
Pre veľký úspech vám prinášame tento workshop ešte raz! Počet miest je obmedzený. Z veľkej sociálnej siete, kde kedysi značky v húfoch naháňali fanúšikov a budovali komunitu sa stalo efektívne..
Neaktuálny termín
Ide o nadstavbový tréning, ktorý nie je zameraný na klasické predajné techniky ale na psychológiu predaja, zlepšenie kondície obchodníkov a ich komunikácie s klientom. Tréning pomôže predajcom a..
Neaktuálny termín
OSNOVA KURZU Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja : Praktické obchodnícke zručnosti predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru techniky a taktiky..
Neaktuálny termín
9:00 - 09:30 Registrácia účastníkov 09:30 - 10:00 Ako a prečo FACEBOOK zarába 10:00 - 10:30 Ktoré možnosti FACEBOOKu treba využiť 10:30 - 11:00 Vysvetlenie ako uvažovať pri..
Neaktuálny termín
LinkedIn je najväčšia profesionálna sieť, ktorá má už viac ako 200 miliónov užívateľov. Využívate ju správne a efektívne pre Vašu kariéru a biznis?Je Váš profil atraktívny pre nové príležitosti v..
Neaktuálny termín
Proč jsou sociální sítě důležité při plánování internetového marketingu Jakou roli hrají sociální sítě při optimalizaci (SEO) Jaké jsou rozdíly mezi Facebook stránkou (Pages), skupinou a osobním..
Neaktuálny termín
Úvod do problematiky maloobchodu Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015 Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?” Maloobchodná matematika - “Ako..
Neaktuálny termín
Čo všetko sa naučíte? Úvod do problematiky Category management definícia category management čo je kategória vznik a zakladateľ teórie hlavné využitie (retailing / purchasing) ..
Neaktuálny termín
Obsahové bloky kurzu: ako dosiahnuť, aby naše argumenty boli pre zákazníka presvedčivé ako postupovať v situácií, keď chcem zákazníka o niečom presvedčiť ako sa pripraviť na obchodnú schôdzku,..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava V - Petržalka
Marketing obchodnej firmy
Internetový marketing vo vyhľadávačoch Začíname s Google Adwords Vyberáme kľúčové slová Vytvárame prvú reklamnú kampaň Tvorba reklám a reklamných zostáv Schvaľovanie a diagnostika reklám ..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
Budovanie spätných odkazov (Linkbuilding) Reklamné systémy PPC Analýza a následná starostlivosť Nepovolené praktiky (Black Hat SEO) Otázky a odpovede k SEO a PPC
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy

