Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja
Organizátor kurzu: Centrum poradenskych a personalnych služieb
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
15.12.2015
Bratislava II
Plynarenska
- kurzy organizujeme pravidelne / každy tyžden / počas r.2015
1 DEŇ / 97,- eur / 1 klient
Prihlás sa
O kurze
Klienti
Kontakt
Obsah kurzu
OSNOVA KURZU Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja : Praktické obchodnícke zručnosti - predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
- techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
- ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
- základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
- ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
- nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok,
- tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
- cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
Stretnutie a prvý kontakt - čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
- zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
- stretnutie: obchodný rozhovor
- techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
- sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača
- verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
- techniky aktívneho počúvania
Rozhovor s klientom: - vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
- práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
- techniky vyjednávania a zvládanie námietok
- krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
Sebaobrana vo vyjednávaní - ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
- upresnenie významov
- asertivita a práca s agresívnym klientom
- psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
Prezentačné zručnosti - formy a prvky prezentácie a ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii
- cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií
- štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver
Základné východiská predajného procesu - sila vlastného očakávania a presvedčenia
- neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
- Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
- model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
- 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
Ako upútať pozornosť u zákazníka - ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?
- čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
Obchodník - osobný, prvý a následný dojem - 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
- reč tela / vytváranie vzťahov / ,,sympatia a E“
- potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking
Cieľ kurzu
Anotácia kurzu:
Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu.
Po skončení kurzu ovládnete:
predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu
techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.
zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom, efektívny postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov.
získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania
starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".
komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov
psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.
vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.
prezentačné zručnosti - príprava prezentácie a jej štruktúra, prehĺbenie prezentačných zručností, hlavné zásady prejavu a práce so skupinou či jednotl.
telefonické zručnosti a telemarketing - profesionálna telefonická komunikácia so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi.
a ... mnoho mnoho iného
Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu.
Po skončení kurzu ovládnete:
predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu
techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.
zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom, efektívny postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov.
získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania
starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".
komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov
psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.
vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.
prezentačné zručnosti - príprava prezentácie a jej štruktúra, prehĺbenie prezentačných zručností, hlavné zásady prejavu a práce so skupinou či jednotl.
telefonické zručnosti a telemarketing - profesionálna telefonická komunikácia so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi.
a ... mnoho mnoho iného