ABC Asistent/ka manažéra - Administratívny kurz

Poobede 12:00 hod - 16:00 hod
Obsah kurzu
ABC Asistent/ka manažéra a práca s PC – Administratívny pracovník
Asistentka je pravou rukou manažéra. Ide o rozvoj osobnosti a zručností stať sa úspešnou asistentkou manažéra zvládať úkoly, ako riešiť problémy a spory alebo praktické činnosti typu firemnej korešpondencie, telefonovania, rezervácie, obstaranie propagačných predmetov a podobne. Naučíte sa tiež: ako správne komunikovať ako riešiť stresové a konfliktné situácie ako si usporiadať sekretariát ako efektívne využiť počítač a internet ako sa starať o svoj vzhľad ako využívať time management a informační management čo je dobré vedieť, ak je vaším šéfom cudzinec či žena akú kariéru môžete ako asistent/ka dosiahnuť Obsah knihy – Profesionálna asistentka: 1. Výber profesie a zamestnania 2. Druhy obchodných spoločností a manažmentu 3. Asistentské pozície v hierarchii firmy 4. Osobnosť asistentky 5. Mojím šéfom je žena 6. Mojím šéfom je cudzinec 7. Vzhľad asistentky 8. Usporiadanie a vzhľad sekretariátu 9. Praktické zručnosti asistentky 10. Počítač – môj priateľ a pomocník 11. Elektronická pošta – e-mail v sekretárskej praxi 12. Internet v sekretárskej praxi 13. Firemná kultúra 14. Ďalší rozvoj – zvyšovanie kvalifikácie 15. Príklad pracovného týždňa Podkladom kurzu sú aj ďalšie knihy ako Abeceda Asistentky – Sekretárky a podobne. Súčasťou kurzu je aj súbor počítačových zručností na pokročilej úrovni. Počítačové zručnosti: Kancelársky balík Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook Kancelársky balík OpenOffice: Write, Calck, Impress, Draw Balík Adobe: Adobe Photoshop, Adobe Premiere, Adobe Audition, Adobe Acrobat Reader Základy kódovania a tvorby web stránok HTML 5 a CSS3 pomocou softvéru Bluegriffon Prehliadanie webových stránok na internete a práca s Gmail, YouTube, Facebook a podobne.
Cieľ kurzu
Získanie vedomostí a zručností asistentky alebo sekretárky pre nezamestnaních.
Cieľová skupina
Každý kto sa chce zamestnať ako asistent manažéra alebo sekretárka.