Seminár o predaji
Organizátor kurzu: HCA Slovakia

Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
09.12.2023 - 10.12.2023
Nitra
Rastislavova 323
HCA Slovakia
9.00 - 17.00
Prihlás sa
O kurze
Poplatky
Kontakt
Obsah kurzu
Tento seminár poskytuje účastníkom komplexné, praktické vzdelanie v oblasti vedenia predajného rozhovoru. Obsahuje množstvo praktických cvičení a tréningov, ktoré umožnia jeho absolventovi v krátkom čase výrazne zvýšiť predaj a tak rýchlo zhodnotiť jednak časovú ale i finančnú investíciu do tohto seminára.
Témy: - Aký je správny priebeh obchodného rozhovoru?
- Ako zrušiť náhody a zaviesť presný postup do predaja?
- Čo sú tie najdôležitejšie komunikačné a predajné nástroje obchodníka?
- Ako využiť emócie pri predaji?
- Ako zvládať rozladenia, spory v predaji alebo reklamujúceho zákazníka?
- Na čo si má dať pozor v príprava profesionálny obchodník?
- Ako osloviť úplne nového potenciálneho zákazníka? Ako si s ním správne dohodnúť schôdzku?
- Čo robiť, keď zákazník nekupuje váš výrobok, lebo je spokojný s tým, čo už má?
- Prečo vlastne ľudia niečo kupujú? Ako zistiť potreby a skutočné problémy zákazníka?
- Ako vyvolať zákazníkovu potrebu kúpiť?
- Ako u zákazníka vyvolať pocit, že práve moje riešenie je pre neho to najlepšie?
- Ako môže predajca s vynikajúcimi technickými znalosťami „zabiť“ predaj?
- Kedy a prečo prichádzajú námietky? Ako sa im vyhnúť alebo ako ich zvládať príjemným spôsobom?
- Kedy je ten najvhodnejší okamih uzatvoriť obchod a ako to urobiť?
- Ako sa rýchlo dostať v predaji o ligu vyššie?
- Prečo niektorí predajcovia predávajú veľmi veľa a iní málo, hoci predávajú to isté?
- Ako zmeniť nových zákazníkov na stálych odberateľov a už ich nestratiť?
- Ako úspešne jednať s profesionálnymi nákupcami veľkých firiem?
- Poznáte päť kľúčových pravidiel pre TOP predajcov?
- Aký je magický vzorec predaja?
- Ako zistiť, kde robím v predaji chyby a ako ich odstrániť?
Súčasťou kurzu sú aj špeciálne praktické kurzy: Komunikačný kurz a Dril emócií.
Súčasťou kurzu sú aj špeciálne praktické kurzy: Komunikačný kurz a Dril emócií.
Cieľ kurzu
Predajca, ktorý napĺňa ciele organizácie, vytvára príjem a zisk organizácie pomocou úspešného predaja u zákazníkov.