Kurzy pre dospelých
Kategória
Podkategória
Kraj
Mesto
Dátum konania
Zoradiť podľa
Marketingové kurzy a školenia pre firmy: strana 2
Zobrazenie 16 - 30 z 37
Zoradiť podľa
I.Blok-Komunikácia * Komunikácia a komunikačné zručnosti * Základy verbálnej a neverbálnej komunikácie * Argumentácia a presviedčanie ako obchodnícka zručnosť * Fázy predajného procesu *..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava - vymazane
Marketing obchodnej firmy
Vy si prinesiete svoju prezentáciu a my ju s Vami PRAKTICKY pripravíme, bez zbytočného teoretizovania. S každým INDIVIDUÁLNE budeme pracovať na jeho texte tak ako s hercom, ktorý nepotrebuje okolo..
Otvára sa podľa záujmu
Bratislava I - Staré Mesto
Marketing obchodnej firmy
What is Marketing? Characteristics of a market How markets function Marketing Practices Marketing communication principles and practice Identifying, segmenting and targeting customers Evaluate..
Neaktuálny termín
Developing a strategy Strategic marketing concepts Marketing – sales partnerships: how to plan and implement customer strategies Myths about planning Relationship between a strategic plan and a..
Neaktuálny termín
The Principles of Leadership Define leadership Leadership theories and their evolution Distinguish between managers and leaders Situational leadership Understanding Yourself and others ..
Neaktuálny termín
Štatistiky hovoria jednoznačne. Nákup cez inernet má veľmi rýchly nárast. V Európe narástol predaj cez internet o 8,9% za posledný rok zo $415.2 millióna na $452.2 millióna (zdroj: uvádza, že rok..
Neaktuálny termín
The Principles of Leadership Define leadership Leadership theories and their evolution Distinguish between managers and leaders Situational leadership Understanding Yourself and others ..
Neaktuálny termín
Psychológia predaja, asertivita v predaji Sebapoznanie a sebahodnotenie – zhodnotenie vlastnej sebaprezentácie a pôsobenia na okolie, sebadôvera a sebamotivácia – ich význam pre úspešnosť..
Neaktuálny termín
Efektívne riadenie obchodného tímu a jeho nástroje Špecifiká regionálneho riadenia obchodného tímu Správne nastavenie cieľov a KPIs obchodníkov, distribúcia predajného plánu ..
Neaktuálny termín
Čo všetko sa naučíte? Úvod do problematiky Category management definícia category management čo je kategória vznik a zakladateľ teórie hlavné využitie (retailing / purchasing) ..
Neaktuálny termín
LinkedIn je najväčšia profesionálna sieť, ktorá má už viac ako 200 miliónov užívateľov. Využívate ju správne a efektívne pre Vašu kariéru a biznis?Je Váš profil atraktívny pre nové príležitosti v..
Neaktuálny termín
Úvod do problematiky maloobchodu Súčasná situácia a hlavné trendy v maloobchode v roku 2015 Kľúčové ukazovatele výkonu - “Čo sa v maloobchode sleduje?” Maloobchodná matematika - “Ako..
Neaktuálny termín
9:00 - 09:30 Registrácia účastníkov 09:30 - 10:00 Ako a prečo FACEBOOK zarába 10:00 - 10:30 Ktoré možnosti FACEBOOKu treba využiť 10:30 - 11:00 Vysvetlenie ako uvažovať pri..
Neaktuálny termín
Pre veľký úspech vám prinášame tento workshop ešte raz! Počet miest je obmedzený. Z veľkej sociálnej siete, kde kedysi značky v húfoch naháňali fanúšikov a budovali komunitu sa stalo efektívne..
Neaktuálny termín
Proč jsou sociální sítě důležité při plánování internetového marketingu Jakou roli hrají sociální sítě při optimalizaci (SEO) Jaké jsou rozdíly mezi Facebook stránkou (Pages), skupinou a osobním..
Neaktuálny termín