Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja

Organizátor kurzu: Centrum poradenskych a personalnych služieb
Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja
Pridať medzi obľúbené Obľúbené
15.12.2015
Bratislava II
Plynarenska
- kurzy organizujeme pravidelne / každy tyžden / počas r.2015
1 DEŇ / 97,- eur / 1 klient
Prihlás sa
0 z 5
  0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť



O kurze
Klienti
Objednávka
Kontakt

Obsah kurzu

OSNOVA KURZU Skvelý obchodník - obchodné zručnosti a psychológia predaja : Praktické obchodnícke zručnosti
  • predaj a aktuálne trendy / štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
  • techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
  • ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
  • základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
  • ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
  • nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie námietok, druhy námietok,
  • tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
  • cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
Stretnutie a prvý kontakt
  • čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
  • zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
  • stretnutie: obchodný rozhovor
  • techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“
  • sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača
  • verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
  • techniky aktívneho počúvania
Rozhovor s klientom:
  • vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
  • práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
  • techniky vyjednávania a zvládanie námietok
  • krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
Sebaobrana vo vyjednávaní
  • ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
  • upresnenie významov
  • asertivita a práca s agresívnym klientom
  • psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
Prezentačné zručnosti
  • formy a prvky prezentácie a ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii
  • cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií
  • štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver
Základné východiská predajného procesu
  • sila vlastného očakávania a presvedčenia
  • neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov
  • Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie
  • model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec
  • 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
Ako upútať pozornosť u zákazníka
  • ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať?
  • čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
Obchodník - osobný, prvý a následný dojem
  • 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
  • reč tela / vytváranie vzťahov / ,,sympatia a E“
  • potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking

Cieľ kurzu

Anotácia kurzu:
Schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu. Predajný proces od oslovenia zákazníka, cez jeho získanie až po dlhodobú spoluprácu.


Po skončení kurzu ovládnete:
 predajné zručnosti - schopnosť definovať ciele obchodu, vyhľadávanie potenciálnych klientov, vytvorenie dôvery u klienta, verbálna a neverbálna komunikácia klienta aj predajcu, predajný cyklus, identifikácia potrieb potenciálneho zákazníka, prezentácia a uzatvorenie obchodu
 techniky uzatvárania obchodu - odhadnúť predpoklady na uzavretie obchodu a schopnosť správne načasovať ponuku na zatvorenie obchodu.
 zdolávanie námietok - presvedčivá argumentácia pri jednaní s interným alebo externým zákazníkom, efektívny postup pri prerokovaní námietok komunikačných partnerov.
 získanie klienta - získať či rozvinúť obchodné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného jednania
 starostlivosť o klienta - nesmieť zabúdať na osobný prístup. Riadime sa heslom „Náš klient, náš pán".
 komunikácia so zákazníkom - základné prvky komunikácie, aktívne počúvanie a rôzne typy rozhovorov
 psychológia predaja - typológia zákazníka – ako poznať a osvojiť si stratégie prípravy a realizácie predaja. Osvojiť si typológiu zákazníkov.
 vedenie obchodných rokovaní - prednáškovo-tréningový program orientovaný na vedomosti a zručnosti obchodníkov a predajcov.
 prezentačné zručnosti - príprava prezentácie a jej štruktúra, prehĺbenie prezentačných zručností, hlavné zásady prejavu a práce so skupinou či jednotl.
 telefonické zručnosti a telemarketing - profesionálna telefonická komunikácia so zákazníkmi, partnermi a dodávateľmi.
 a ... mnoho mnoho iného

Cieľová skupina

Kategória kurzu: manažérske kurzy
Úroveň obtiažnosti kurz: začiatočník / pokročilý
Dĺžka, trvanie kurzu: 1 deň
Možnosť absolvovať kurz, forma výuky: denná individuálna aj skupinová
Tréningové metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, individuálne a skupinové riešenie pripravených štandardných situácií, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia na otázky a skúsenosti z praxe
Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vedomosti
Informácia: kurz (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
Cieľová skupina: konzultanti, obchodní manažéri, obchodní zástupcovia, sales predajcovia, reprezentanti spoločností, majitelia firiem, account manažéri, vedúci tímov, ... jednoducho každý kto chce zlepšiť svoje osobnostné a odborné zručnosti

Odborný garant:

Ing. Peter Lenart

Lektori:

Ing. Peter Lenart

Kurz je spojený s pobytom:

nie

Zaujal ťa kurz? Máš na organizátora otázku, alebo chceš zistiť o ňom viac? Vyžiadaj si viac informácií.
  • Najrýchlejší spôsob ako kontaktovať organizátora
  • Všetky informácie sú zdarma

Vaše údaje

Meno*
Priezvisko*
Email*
Telefón*
Kraj
Pohlavie
Vaša otázka
Vyžiadať informácie zdarma
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku