Veľkosť písma, farbu podkladu, text reklamy, zaujímavý obrázok – to všetko za vás vymyslí marketingová agentúra alebo váš pracovník. Ale to, ako, kedy a v akej kombinácii máte použiť letáky, e-maily, listy, reklamu v rádiu, web stránku, či ktorý produkt propagovať, to musíte stanoviť vy. Je na šéfovi, aby určil celkový koncept firemného marketingu a podriadení (alebo reklamná agentúra) ho majú naplniť. Iba takto k sebe nasmerujete kupujúcich zákazníkov. Zle nastavený marketingový koncept môže „zožrať“ milióny a nepriniesť žiaden efekt. Naopak, dobre nastavená marketingová stratégia vám za rozumný peniaz prinesie veľký ohlas a taký pretlak záujemcov, že si budete môcť vyberať tie najziskovejšie zákazky. Dokonca aj keď sa vám dnes darí, nesmiete zaspať dobu, lebo vás predbehne konkurencia. Šéf, a nik iný, musí určiť celkovú marketingovú stratégiu firmy.
Čo je to marketing a aký je jeho hlavný účel?
Ako dobre zorganizovať oddelenie marketingu?
Čo má byť výsledkom práce oddelenia marketingu?
Čo je produktom vašej firmy? Viete presne, akú hodnotu má tento produkt v očiach zákazníka?
Prečo je dôležité dobre poznať svoju cieľovú skupinu?
Poznajte svoju konkurenciu – ako urobiť analýzu konkurencie a ako ju použiť?
Prečo si občas potrebujete „obuť topánky vašich konkurentov“?
Ako správne komunikovať s marketingovou agentúrou?
Aký je účel prieskumov a ako ich robiť?
Ako správne zostaviť otázky prieskumu?
Ako vyhodnocovať prieskumy a používať ich výsledky v propagácii?
Podľa akých zásad vytvárať propagačné materiály?
Ako už na začiatku, ešte predtým než investujete, viete rozlíšiť, ktorá reklama prinesie efekt a ktorá nie?
Ako sa stať profesionálom v oblasti marketingu?
Cieľ kurzu
Človek, ktorý vie presne naplánovať úspešnú marketingovú stratégiu firmy v rámci rozpočtu, ktorý má k dispozícii.
Cieľová skupina
Seminár je určený pre majiteľov a riaditeľov firiem, vedúcich marketingových oddelení a tých, ktorí určujú stratégiu marketingu vo firme.
Lektori:
Mgr. Ivana Sekeráková
Kurz je spojený s pobytom:
nie
Poplatky:
Cena seminára je 1199€ bez DPH.
Seminár trvá 2 dni.
Témy: Čo šéf musí a čo nesmie urobiť, aby udržal schopných ľudí? Stačia na to peniaze? Prečo strácajú pracovníci chuť do práce? Prečo ľudia robia práve u mňa? Mám ešte chuť chodiť do práce ako..
Je to najlepší svetový vzdelávací a praktický program pre úspešných majiteľov a riaditeľov, ktorí chcú vybudovať dobre zorganizovanú a prosperujúcu firmu. Program pozostáva zo série štrnástich..
Témy: Ako odstrániť stres? Prečo musím pracovať viac ako 8 hodín? Za čo platiť svojich ľudí? Prečo podriadení neplnia príkazy? Ako správne delegovať veci? Ako správne motivovať ľudí? Ako..
Témy: Ako dostať pod kontrolu prudký rast firmy? Ako správne riadiť úspešnú firmu? Aké sú povinnosti majiteľa úspešnej firmy? Ako urobiť z malej firmy trvalo veľkú? Ako zorganizovať firmu,..
Dlhé roky pracujete a nevytvárate žiadny zisk? Ako má firma, ktorá roky tvrdo pracuje, začať vytvárať trvalý zisk? Čo je potrebné urobiť, aby vaša firma bola dlhodobo finančne stabilná a bezpečne..
Chcete mať vo firme vynikajúcich, produktívnych a lojálnych ľudí? Ako vytvoriť hviezdny tím, ktorý bude spoločne postupovať smerom k stanoveným cieľom? Životne dôležitou pozíciou vo firme je práve..
Ak sa chcete stať výborným obchodným riaditeľom, toto je ten najlepší slovenský študijný program pre riadenie obchodu. Obchodníci sú v prvej línii a každý deň čelia veľkému množstvu námietok a..
Tento seminár poskytuje účastníkom komplexné, praktické vzdelanie v oblasti vedenia predajného rozhovoru. Obsahuje množstvo praktických cvičení a tréningov, ktoré umožnia jeho absolventovi v krátkom..
Ako zlepšiť svoje podnikanie pomocou komunikácie
Tento tréningový kurz je určený pre šéfov, asistentky, predajcov a tých pracovníkov, ktorí sú v osobnom styku so zákazníkom. Cieľom je zlepšiť..
Tento on-line seminár je určený pre majiteľov, riaditeľov a kľúčových manažérov firiem, ktorí chcú poznať najdôležitejšie kroky, ktoré TOP manažéri musia urobiť na to, aby firma prežila ťažké..
Ak ste majiteľom, či obchodným riaditeľom tento seminár je určený pre vás. Získate tie informácie, vďaka ktorým nastavíte predaj firmy tak, aby ste boli vždy ziskový a aby vaša práca bola efektívna...
Seminár je určený pre majiteľov, riaditeľov a vedúcich pracovníkov na vyššom a strednom stupni riadenia. Veľký dôraz sa kladie na praktické využitie údajov. Dozviete sa, čo všetko bráni šéfovi a..
Dobre vychádzať s ľuďmi doma aj na pracovisku je cieľom mnohých z nás. Nie vždy sa to podarí, lebo panuje rozšírená mienka, že keď sa vzťahy pokazia, za to môžu tí druhí. V skutočnosti je to inak. Ak..
Ako zapôsobiť na zákazníka cez telefón? Čo musím a čo nesiem hovoriť do telefónu? Čo spôsobí že sa zákazník rozhodne kúpiť a čo ho naopak odradí od kúpi? Ako vplýva emócia na predaj alebo kúpu? ..
Najväčším zlyhaním šéfa je to, ak nenaučí ľudí okolo seba pracovať samostatne, nedokáže preniesť svoje myšlienky a v pozitívnom zmysle „nakaziť“ nimi svojich ľudí tak, aby ich vykonávali sami, ako z..
Čo je to marketing a aký je jeho hlavný účel? Prečo je dôležité dobre poznať svoju cieľovú skupinu? Akú úlohu zohráva emócia v marketingu? Čo má byť výsledkom práce oddelenia marketingu? Ako..
Existuje na každú situáciu riešenie ktoré ju zlepší, alebo sa musím zmieriť so zlyhaním? Čo robiť keď začínam s niečím, alebo s niekým novým? Ako sa zachovať keď sa mi veľmi dobre darí a čo..
Aj to najgeniálnejšie vedenie zlyhá, ak nedokáže svoje myšlienky preniesť do mysle podriadených. Pokiaľ vo firme nie je dobre nastavený systém zaškoľovania, alebo nie je nič spísané, z čoho by sa..
Moderný systém merania výkonnosti ľudí pomocou štatistík prinesie koniec sporov o tom, či je odmeňovanie spravodlivé alebo nie. Je rýchly, jednoduchý, prehľadný a dostatočne spoľahlivý, takže určite..
Ako nastaviť motiváciu pre zamestnanca s osohom pre firmu? Čo všetko vplýva na motiváciu človeka, čo motivuje ľudí k práci? Ako viesť ľudí k výkonom bez kriku a represií? Prečo strácajú ľudia..
Prečo musím pracovať viac ako 8 hodín?
Prečo podriadení neplnia príkazy?
Ako riadiť ľudí tak, aby šéf mal autoritu?
Čo sú najväčšie chyby šéfa?
Čo vplýva na motiváciu ľudí?
Naučte sa správny spôsob učenia, ako sa učiť a ako učiť iných. Zistite prečo Vás učenie nebaví, aké prekážky Vás môžu brzdiť pri učení a prečo ste zanechali štúdium niečoho. Ukážeme Vám že to nie je..
Čo robiť v mimoriadnej situácii?
Čomu sa určite vyhnúť v mimoriadnej situácii?
Mám čakať alebo môžem z mimoriadnej situácie niečo získať?
Ako sa zachovať ako šéf firmy v mimoriadnych..
Témy: Ako zmeniť výborného predajcu na extra triedu? Ako sa dostať v predaji o ligu vyššie? Ako zvýšiť percento úspešnosti predaja? Ako predávať tak, aby ste nedostávali námietky? Ako predať..