Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Výuka poobede: 12:00 – 16:00 hod
Výuka večer: 16:00 – 20:00 hod
Obsah kurzu
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník
Hospodárska korešpondencia a práca s PC – Administratívny pracovník. Je to kurz vhodný pre záujemcov v oblasti administratívy ako odborný pracovník v kancelárií, ktorý vykonáva tvorbu a úpravu písomností ako sú hromadná korešpondencia, úradná korešpondencia, obchodná korešpondencia, žiadosti, podnety, upomienky, faktúry, reklamácie a podobne.
Počítačové zručnosti1. Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Access a Outlook 2. Prehliadanie webových stránok na internete, Facebooku, YouTube, Gmail a iné.
Podmienky prijatia na kurz:
1, Stredoškolské vzdelanie – min. výučný list 2, Byť v evidencií uchádzačov o zamestnanie na ÚPSVaR 3, Zamestnaní majú možnosť si hradiť kurz sami na splátky. Rekvalifikačný kurz je možné absolvovať dištančne on-line z pohodlia domova. Doklad o absolvovaní kurzu: Certifikát Funkcia: Administratívny pracovník Cielené publikum: Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.
Cieľ kurzu
Získať certifikát na pracovnú činnosť administratívneho pracovníka.
Cieľová skupina
Všetci záujemci, ktorý sa chcú uplatniť ako administratívny pracovník.