Ako prísť o zákazníkov – o chybách v marketingu (15 €)
Organizátor kurzu: wooacademy
Pridať medzi obľúbené
Obľúbené
0 z 5
0 ľudí hodnotilo tento kurz
Chcem hodnotiť
O kurze
Poplatky
Objednávka
Kontakt
Obsah kurzu
Všetci robíme chyby. Väčšina z nich nemá príliš tvrdé následky, no niektoré chyby vás môžu nepríjemne bolieť. Obzvlášť chyby v marketingu a reklame sú často skutočne drahé a okrem množstva zle investovaných peňazí, ktoré sa už nevrátia a veľa premrhaného času vás môžu pripraviť aj o dobré meno a zákazníkov. Preto je dobré vedieť, ktoré chyby sa v marketingu vyskytujú najčastejšie, ako im predchádzať a ako situáciu zachrániť v prípade, keď už ste spravili nesprávny krok.
Pozor, kapacita obmedzená na 20 miest.
Cieľ kurzu
Čo sa naučíš: - Akým spôsobom zákazníci v súčasnej dobe premýšľajú o nákupe a ako nakupujú
- Najčastejšie chyby, ktoré sa v marketingu B2C a B2B vyskytujú
- Najčastejšie chyby začínajúcich e-shopov
- Ako týmto chybám predchádzať
- Ako napraviť tieto chyby, ak sa už stali
- Ako komunikovať so svojimi zákazníkmi tak, aby sa ku vám vracali
Obsah kurz: - Nesprávne chápanie marketingu
- Absencia stratégie
- Nesprávne využívanie reklamných kanálov
- Nepochopenie nákupného správania sa zákazníkov
- Sledovanie nesprávnych metrík
- Content marketing a natívna reklama
- Prílišný dôraz na online
- Zlý výber influencerov
- Nekonzistentnosť marketingovej komunikácie
- Nesprávna komunikácia pri reklamáciách a sťažnostiach
- A veľa iného
Cieľová skupina
Pre koho je kurz určený: - podnikateľov, startupistov, majiteľov a manažérov e-shopov, marketingových manažérov, obchodníkov a predajcov
- pre tých, ktorí sa chcú dozvedieť, ako predísť chybám, ako nestratiť čas a nemrhať prostriedkami v marketingu a reklame
Odborný garant:
wooacademy
Lektori:
Palo Učník
Kurz je spojený s pobytom:
nie
Poplatky:
Listok mozete kupit na tickpo, link:
https://tickpo.sk/ako-prist-o-zakaznikov-o-chybach-v-marketingu
Poplatok za registráciu:
15,00 €
Vyžiadať informácie o kurze
Páči sa ti kurz? Povedz o kurze svojím priateľom.
Zdieľať na facebooku
Nezáleží na tom, aký super produkt predávate a aký je dôležitý pre ľudí a planétu, pokiaľ nie je na prvej strane vyhľadávačov, máte smolu. SEO je súbor techník a postupov slúžiacich na zlepšenie..
wooacademy
Email marketing je jedným z najmocnejších a najnepochopenejších nástrojov vo svete marketingu vôbec. Napriek tomu, že si emaily posielame už viac ako 40 rokov a takmer každá firma využíva toto..
wooacademy
Obchodných manažérov a reprezentantov majú všetky svetové firmy (Google, HP, Microsoft, Amazon, Facebook, Apple, Walmart, VW a ďalšie). V malých firmách túto pozíciu často zastrešuje CEO/riaditeľ..
wooacademy
Ľudia majú veľmi skreslenú predstavu o úrovni svojej finančnej gramotnosti, často sa preceňujú. Riadia svoje financie veľmi neefektívne. Žiaľ, potom na to doplácajú, keď prídu do banky alebo za..
wooacademy
Zobratiť všetky...
Na kurze sa naučíte základy Google Ads tak, aby ste si sami dokázali vytvoriť a spravovať kampane vo vyhľadávaní (Search) a bannerové kampane v obsahovej sieti (GDN). Dozviete sa, aké sú v praxi..
wooacademy
Keď ľudia riešia bývanie, radia sa s rodinou alebo priateľmi, čo nemusia byť ľudia ktorí zrovna vedia pomôcť. Často sa paradoxne prídu poradiť do banky. Treba si však uvedomiť, že práve banky sú..
wooacademy
Pokiaľ ste ešte do svojej marketingovej stratégie nezaradili aj facebook, mali by ste urobiť čím skôr. Ochudobňujete totiž svojich fanúšikov o možnosť spojiť sa s vami na mieste, kde sa oni sami..
wooacademy