Obsah kurzu
 Dvojdňový tréning obchodného rokovania pre pracovníkov v kontakte so zákazníkom. Cieľom je obohatiť repertoár správania sa predajcov prístupmi, ktoré môžu prispieť k zákazníkovej vernosti. K Vášmu úspechu u zákazníka sa priblížite aj prostredníctvom videonácviku a zhliadnutím profesionálneho videofilmu. Na želanie našich klientov obohatili sme program aj o aktuálne právne informácie: novela Obchodného zákonníka, typy obchodných zmlúv, možné sankcie z ich neplnenia a pod. 
 Program: 
 
  1. deň   
9.00 - 12.30  Ako to vidí zákazník, kedy som bol ja ako zákazník nespokojný, príčiny zákazníckej nevery.
Aktívne počúvanie a budovanie vzťahu 
Telefonická komunikácia so zákazníkom a základy biznis etikety – hranie rolí.
Päť predpokladov predaja.
Čo tvorí imidž profesionála.
Konštrukcia efektívneho rozhovoru.
Nadväzovanie a rozvíjanie kontaktu s klientom – nácvik, hranie rolí.
Význam úvodnej fázy rozhovoru a nevyhnutnosť prípravy na každé jednanie.
 
  12.30 - 13.15  Obedňajšia prestávka
   13.15 - 16.30  Novela Obchodného zákonníka – zmeny s účinnosťou od 1.12.2013
Proces vzniku (obchodnej) zmluvy a jej základné náležitosti
Najčastejšie typy obchodných zmlúv, ich náležitosti (povinné, nepovinné), modelová ukážka zmlúv v listinnej a editovateľnej podobe a ich praktické využitie pre každého účastníka kurzu 
Ako správne dojednať zmluvnú pokutu, úroky z omeškania a iné sankcie za neplnenie zmluvných záväzkov
Ako vymôcť splatné pohľadávky
 
   2. deň   
8.30 - 12.30  Rekapitulácia prebratého učiva, otázky a odpovede.
Neverbálne signály v komunikácii s klientom/zákazníkom a ich efektívne využívanie.
Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky.
Zisťovanie potrieb klienta/zákazníka, význam otázok pri zisťovaní jeho potrieb (nácvik, hranie rolí) Prezentovanie a predávanie produktov – argumenty, výhody, úžitok (skupinová práca).
Žiadúce a nežiadúce formulácie  pri jednaní so zákazníkom
 
  12.30 - 13.15  Obedňajšia prestávka.
   13.15 - 16.00  Typológia zákazníkov a efektívne jednanie s jednotlivými typmi 
Štýly presviedčania v závislosti na typológii predajcu i zákazníka
Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného zákazníka. 
Zásady orientácie na zákazníka 
Poskytované služby vers.služby zákazníkom  
10 najčastejších chýb pri zakončení jednania                   
Formulácia najvážnejších prehreškov voči zákazníckej spokojnosti 
Základné postoje, podmieňujúce Váš úspech
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity  
              
                Cieľová skupina
                Obchodníci
               
              
                Lektori:
                PhDr. Viera Trnková
               
            
              Kurz je spojený s pobytom:
              nie