Obsah kurzu
Jednodňový tréning: budovanie profesionálneho sebavedomia a základy profesionálnej komunikácie pre asistentov/ asistentky. Oboznámite sa so základnými atribútmi, pozitívami aj náročnosťou svojej pozície a získate riešenia konkrétnych problémov zo života na sekretariáte.
Program: 8.30 - 9.00 Prezentácia účastníkov
9.00 - 12.30 Profesionalita asistenta, asistentky: silné a slabé stránky povolania, požadované vlastnosti, schopnosti a zručnosti.
Zvládanie zručností práce s komunikačnou technikou v asistentskej pozícii: aké sú štandardy telefonickej a e-mailovej etikety?
Sekretariát – vstupná brána k nadriadenému.
Jednotlivé funkčné zóny sekretariátu a ich usporiadanie.
Bežný informačný servis asistenta/asistentky (pre nadriadeného, návštevy a kolegov).
12.30 - 13.15 Obedová prestávka.
13.15 - 16.30 Zdvorilosť a jej hranice - Ako môže asistent asertívne odmietnuť? Dá sa kritika prijať bez urážky?
Ako požiadať o spoluprácu.
Zvládanie jednotlivých typov problémových ľudí.
Spolupráca nadriadeného a asistenta (identifikácia ideálneho tandemu podľa testu).
Ako sa zachovať, keď... Riešenie konkrétnych náročných situácií na sekretariáte.
Individuálne akčné plány k prebranej téme: čo urobím pre zvýšenie úrovne vlastnej profesionality?
16.30 - Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.
Cieľová skupina
Asistenti/Asistentky
Lektori:
PhDr. Viera Trnková
Kurz je spojený s pobytom:
nie